May 1, 2011

tak ada kerja, tahu main-main aje!

Hye!

Hye!

Terasa penat dan segala bagai, uhuhu..
Neway, aku tengah menge'test' hp aku ni. Nak tengok selesa tahap mana aku meng'update' blog aku dgn htc desire aku nie.hoho..

1. Bab men'download' application tu..mantap! Laju ok.
2. Di sebabkan sblm ni, aku hanya menggunakan qwerty keyboard untuk menaip story morry nie, so agak slow sket la bila aku dpt qwerty phone ni.. mcm bru nk.mengeja pun ade.kot. huhu..
3. Tang snap gambar yg sangat best..

Oklah, sekian untuk hari nie..untuk update laju-laju.. heh

Cik areja : esok nk ke kemaman plak....happy 1 May! And HAPPY LABOUR DAY!!

Published with Blogger-droid v1.6.8

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More