May 8, 2011

coming soon~

Assalamualaikum...

sihat kah? sudah makan kah?

haishh... sebenarnya aku pun tak tahu nak update ape.. cuma akhir-akhir ini mulut aku cepat sahaja menjawab 'coming soon' and 'coming soon'.....

korang tahu kenapa aku jawab macam tu? haishh mesti leh agak dah kan???

BILA PEREMPUAN atau lebih sedap lah didengar, anak dara macam aku nie....hehe....tak kahwin-kahwin lagi ofcoz lah sentiasa sahaja ada yang bertanya, "haaa Aja mu ni bila lagi??? takkan nak mendara sampai ke tua....", aii..aiii kasorrr jek ayat....

ada lagi ' anok murni ni bila plop nok wat majlis? molek buat sekali guh..tiga-tiga..*anak dara murni ada 3 ye yg sedang mendara, dan sorang lagi tu masih budak2...* huhu.. letih juga ibu aku menjawab, lastly toleh kat aku..so aku jawab sahaja lah.. 'coming soon, Insyaallah'... dari jawapan 'no comment' terasa hati orang plak kan..

Yelah abis dah semua kawan-kawan kahwin, jap-jap nak beli hadiah kahwin, jap-jap nak beli kain pasang buat baju kurung untuk hadir ke kenduri kawin *rotate yg sama tak best lak kan..artiskan..~muntahhh* ,lepas tu hujung bulan garu kepala...budget lari..huhu... orang sekarang kawen dah takikot musim.. anytime and everyday sentiasa ada sahaja org yang berkahwin..... ramai sungguh ummat manusia......dan aku bila lagi nak meramaikan ummat manusia ni? hehee.... soalan yang tinggal tanda tanya pada 'coming soon'.. :)


Neway, aku pun rasa juga gementar bila sebut 'coming soon' ni macam dah tak lama sahaja aku pulak yang menjejak ke alam rumah tangga....tapi tak tahu lagi lah.. huhu.. bila tengok orang kahwin nikah.. gerun pun ada... banyak nak buat itu ini, duit lagi.. masa depan dan tanggungjawab.. Tapi Insyaallah, aku harap aku dah ready untuk itu semua.. lagi pun memang aku ni rajin bebenor suwey persediaan kahwin walaupun tak tahu bila lah aku akan dikahwinkan.. calon pun masih samar-samar.. 'awak ni betul2 nak saya jadi isteri awak ker?' see... soalan tak boleh blah... *abaikan..*

Aku harap, apa yang aku cari, 'coming soon' aku tu akan tercapai jua.... nak cerita banyak itu ini tak guna juga kalau tak tercapai.. so berdoa dan berusaha lah....moga ada yang terbaik... ;)

ok tata... continue nak buat card mothers day untuk ibu ku.. tunggu update seterusnya.. :)
HAPPY MOTHERS DAY TO ALL IBU ;)
Ibuku, you're the greatest mother that i have.. i love you so much ibu!!


aku rasa korang tengok ni mesti rasa syok sendiri
panas-panas terik ni eloklah guna kanopi yang besar-besar macam ni
cantik lah rumah korang!! mesti suka tengok pagar-pagar antik, berkerawang, moden ni kan..

5 SuKe KoMen..:

'awak ni betul2 nak saya jadi isteri awak ker?' <<<<<ayat tu buah hati sy pernah tnye kt saya gak tu... :P

ahmad naif, owhh.. betuahnya awk.... so sila bg jawapan yg boleh meng 'confident' kan dia ye.. :P

naif:yuuppp...sila bg jwpn yg meyakinkn buah ati awk sblm si dia melarikn diri..kikiki.

aja:sila bertanya dgn lebey kerap agar si dia naik bengang then akn jwb..ok yunk,esok la kte kawen yek..wink2.

Sis ana, ofcoz.. sy akan tanya lebih kerap supaya seminit lepas itu terus dia ajak kawen..hahaha..."macam dah ajak jek" tapi saya plak tak mo..hahahaha :P takott,.

dah pernah jwb kt dia..esok lah kita kawen..penuh yakin sekali...tp dia pulak x nak... ;p

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More