Apr 26, 2011

Skodeng orang bersauna...

 Source : Mr. Google..tq

Nyaman hari ni setelah melayang beberapa not hijau aku untuk belaian jiwa tadi... ehh bukan... belaian kulit laaa.. korang jangan salah faham plak.. hehe...

Aunty SaL ialah kawan ibu aku, dorang kenal bila, entah aku pun tak tahu bila. Tapi urutan-urutan dia memang power, bukan setakat untuk facial muka sahaja, rawatan rambut dan badan, urutan, lulur, resdung, bekam, sauna dan urutan selepas bersalin pun sekali ada.. rumah dia tu kira lengkap lah semua pakej ada, pelbagai produk aroma terapi untuk kecantikan dan kesihatan pun ada, semua elok2 dan bersesuaian dgn kulit aku yang tak bole dgn bahan kimia berlebihan. Cuma dia tak buka betul-betul saloon lagi, katanya Insyaallah kalau dah ada modal yang mencukupi, dia akan buka. :) aku mendoakan beliau agar aunty sal cepat-cepat boleh bukan saloon kecantikan nieh...hehe.. Insyaallah menjadi Business woman yang berjaya..




 source : Mr. google.. tq


Tenangkan fikiran dan rileks kan badan... dapat aku ber facial muka dan bersauna pagi tengah hari tadi bersama ibu tercinta aku.. ofcoz la ibu aku sangat menjaga kulit... anak dia ni jek sedikit pemalas..hohooo... tunggu ibu ajak baru lah aku terhegeh hegeh angkat kaki, *yelas bila ibu ajak, duit akak takde lah kena kuar.. ekeke*

bilik sauna yang aku guna tadi tak de lah besar gedabak macam ni, tapi suasana nya lebih kurang macam ni, berkayu kayan ala bersalai atas katil.. sekali bersauna lost 1kg.. hehe...ni bersauna sebulan skali...adehhh...

Lastly aku terkeluarkan jugak lah sebab ibu ckp nak lanje facial jek, bila tgk bilik sauna tu, lama pulak aku tak bersauna.. apa lagi... berkorban apa sahaja...huhu lagi pun bukan mahal pun...then aku bayarkan sekali je lah facial muka aku dan ibu aku tadi.... senang cerita.. Lagi pun aunty sal kawan ibu aku tu baik, pandai sembang dan layan kami anak beranak ni..

haishhh bilalah aku dapat mandi jakuzi seperti ini??? dan bersama 'prince charming' yang aku mimpi-mimpi kan itu.. bole kah? huahhahaaa....




smile :)
source : Mr. Google.. tq

Agak-agak boleh lah kalau aku nak naik pelamin nanti mandi lulur atau mandi susu dengan aunty sal.. Tengok bath tub dia tadi untuk mandian2 lulur tu macam best... yehahaha.. menyimpan hasrat nie....

4 SuKe KoMen..:

cintabunga, owhh dtg nak berskodeng yee... :D

hehehe...a'ah, skodeng awek cun kat sini :p

cik bunga nak bg chance nie.. jom tengok ni Sungguh tak tipu, FREE je sampai bile²

wow...skodeng tu!


p/s:BW & folo..mehla jenguk belog saya..salam kenal! (^_^)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More