Apr 29, 2011

Kenduri Kawin yg Jelajah Terengganu


Haa... ko ade kenduri kahwin jelajah 1 Terengganu dalam 3 hari? pengsan~ huhu....
barat, timur, selatan dan utara....

haishh ramai nya kawan-kawan aku yang dah pergi menamatkan zaman bujang.. adehh awal lagi ni woii.... umur masih muda. enjoy luuu!!!

spek bergedik nieh....

hohooo..... mane boleh sekat kebahagiaan orang cik areja! tu lah kau jual mahal lagi... sampai skrg dok membujang... dah ade orang nak masuk merisik kau tolak, orang nak masuk meminang tolak jugak... orang itu nak orang ini nak kau buat-buat jual mahal... Dato' yang dah mahal tu pun, kau lagi mahal!? hamboihhh?? *malas nk buka cerita sal dato' sblm ni, so aku senyap-senyap sahaja... ni pun setakat ini sahaja lah-confidential menjaga nama baik org..hek3..*

lastly hidup lah kau sorang-sorang! T_T

hahaha.... Sabow saboww..... coming soon... heh heh.. jeng jeng jengggg.....

Weekend yang bahagia dan membahagiakan ni semuanya kenduri kahwin geng-geng satu study kat kusza zaman diploma dahulu... hari ni di Batu rakit, esok plak Dungun dan Ajil kuala berang then last di Kemaman iaitu ida comel best friends aku juga yang sedang menghampiri pintu gerbang kebahagiaan. Insyaallah.

aku harap kawan-kawan aku semua ni selamatlah, dan semoga berbahagia hingga ke bila-bila dan semoga diberkati perkahwinan itu dari Yang Ilahi..Insyaallah Amin... :)

cik areja : nak pakai baju kurung kaler ape eah???????? ini lah yg selalu merunsingkan aku bila setiap kali nak pergi kenduri kahwin..hahaha..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More