Mar 23, 2011

Bengkak perut weh!!

 Menahan sehabis baik.. tidak elok untuk kesihatan......
Sementara hujan berhenti ni, dan menunggu masa untuk pulang ke rumah (toilet time) *office dan rumah 20 langkah sajerk. 100m..dekat je...ngee~*  boleh lar aku meng 'update' blog kesayangan aku nie.. rindu! rindu! *tetiba..buang tebiat mcm orang jatuh cinta..haha *  takde makne aku nak 'membuang' kat toilet office atau bengkel ayah aku ni, oleh kerana pengguna-penggunanya adalah mejoriti lelaki, so harap maklum lah bagaimana keadaan toilet tu.. sebagai wanita yang 'pembersih lagi rajin', aku pun tak sanggup nak mencuci toilet dorang, so pandai2 lah pekerja tu bersihkan sendiri. *tapi memang dorang bersihkan sendiri jugak.. miahahah*  aku tak pe lah, rela aku balik rumah, dan guna toilet aku sendiri..lebih selesa okey! dekat je pun..

*BOSS!! aka ayah aku yg ensom, next our branch, sediakan toilet KHAS untuk our boss yep!! boss n client only. okeyh! baru lah rajin i nak mencuci..huhh!*

aku suka cuaca seperti ini, permandangan yg sejuk mata memandang :)


Busy semacam kah???
Yelah aku ni asik busy je, *busy ape? busy facebook!-wakaka*  takde lah, busy lah dengan agenda seharian aku, sampaikan aku kena 'tepek' calendar widget sebagai ingatan aku tu, takut juga terlepas agenda atau appointment dengan sesiapa.  huhu, korang nampak tak? aku rase tak nampak.. aku je kot.. hehehe :)

Hujan ni dari semalam lagi tak berhenti-henti. dan hari ni lebat mak aiihhhh sampai gelap langit tu ha... macam waktu maghrib atau lepas subuh nak pagi jek. sejuk tak payah cakap lar. aircond dalam office aku ni pun suhu 29 celcius jek, tak ON lemas hidung plak aku nanti.. hehe..

ok las, continue facebooking.... memang ngah tak ade kerja nieh... sangat bersenang hati... lalalalala~
Perlukan perkhidmatan sewa kanopi??? Jom singgah blog HNH Canopy Services ni okey :)

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More