Feb 2, 2011

Merah itu Dramatik :)

Aiseh lama sudah aku tak shoot picture.. disebabkan proses men diet kan diri membuatkan aku berdiam seketika.. Tapi dalam proses diet aku ni takde lah menunjukkan berat badan aku menurun sangat... tapi ada yang berubah dalam proses membuang lemak2 degil ku.. ahaks!

Ok, tak sangka plak dress up dengan tudung express merah aku ini lebih membuatkan wajah aku dramatik.. ops! layan.....

Make up aku yg express juga... haha... nak cepat punye pasal..aku touch up time tgh bwk kereta... bole?? heyahahaa..*ade lar driver sebelah tu....*


yang aku tak boleh tahan, ada juga kawan-kawan ingat aku model tudung... aisehh...siap nak beli lagi tudung yang macam aku pakai ni...
woops!  aku belum berhasrat untuk menjadi Tokey tudung... dan aku sememangnya tidak berminat dalam business jual2 pakaian atau tudung ni..hehee.... sorry dear! Jual Kanopi ado... mau kaa?? hek3..

6 SuKe KoMen..:

comey la are jaa...merah makngah g2..

yup...cntik la tdung...2....mcm org nye jgak......

cintabungablogspot : thanks dear ;)

Pieya : hek3.. mane ade piya biase2 aje.. merah lagi mak ngah kt sebelah umah aja..heheh *loyar burok*

Lynda : Thank you lynda, awk pun comel juga ;)

chntekk oke snap tue . hee^^

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More