Jan 10, 2011

Shoot Wif Ana Rafali... ehh Hana la...

Uihhh.. tersasul jap!.. hehe.. mentang-mentang la Ana Rafali mengungguli Johan Anugerah Juara Lagu AJL yang ke 25 tahun ini (malam ni) tersasul pula  tajuk post aku malam nie.. hehe... Ape-ape pun lagu "Tolong ingatkan aku" dari Ana Rafali memang best! Tahniah Ana Rafali... :) 

Anyway, dah lama aku nak upload picture ni, last aku shoot bersama Hana, kawan baik aku yang datang ke rumah aku ni, of coz la di Terengganu, Terengganu sejati okey! Hana menginap di hotel 7star , Selama 3 hari 2 malam, mana lagi? kalau tak  di rumah aku.. sambil-sambil pergi ke kenduri QB baru-baru ini..

So, tak ketinggalan shoot plak di pantai kelulut, sementara tunggu masa flight hana yang nak terbang balik ke KL.

Tak ingat plak nak cerita mengenai Sate kat kelulut ni, dah berapa round aku makan kat sini, lupa nak publish. hehee... Sate kat kelulut ni memang best sangat-sangat. Tapi sedih masa nak makan bersama Ana time tu, sate tu dah abis. "Tak ape lah Hana next time ko dtg aku bawak lagi ok. :) "



To Hana :
Ana, dalam beratus-ratus yang Mr. Photografer shoot picture kita... yang ni jek menjadi.. kalau ko nak leh contact aku k, aku bagi yang takde watermark..

Ok, layanzz....

Ana.. tolong ingatkan aku......berdiet sehabis baik :D


Ana, sila makan banyak2.... :p


Suwitttt......

memori...

duduk dekat-dekat....tak mengapa kami hanya berkawan..hehee...

Hehee... Peace No War.. 'Ini Tuan belog macam sudah mau pencen aarr.....Kegemukan melanda...' Mr.Photografer sudah tak bole focus..miahahaaa


Aahhaaa.. cantik kawan aku sorang nie.. ayu jek posing... hehee leh jadi 'talent yg berbakat nie'... ;)

Sekian.. dari Cik Areja.. sepi sementara dari dunia Photo.... program diet sedang berjalan....hehee.. tunggu kemunculan gambar baru..hehe.. *tetiba...budget artis tak leh blah...* Sila abaikan...

Areja note :
ok dah.. dah... bengkak mata! pergi tidoo!.. esok nak mengira akaun lagi.. haishh...hari ni kira akaun duit keluar pun, ayah dah geleng kepala.. belum yang masuk lagi. sejemput jek tuh.. rase2 akaun tahun 2010 macam rugi..haishh.. entah laa... cemane nak kukuhkan kewangan syarikat nie??? fenin la.. fenin la!

2 SuKe KoMen..:

hehe..best2..rindu nak g sane lg.
size gambar ni mesti besa kan? kalau ko rajin nak kecikkanpastu email, boleh gak. kalau ko malas, nanti2 pun xpe
:D

huhu.. lagi pun ko nak dtg terengganu lagi kan bulan 2 nie? so aku hold jek lah dlu... nanti aku antor sekeping dua yg mane load.. klu byk2 takleh gak..huhu

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More