Jan 21, 2011

akibat Beringosss...!!

Aku rasa macam laku semacam je ubat-ubat di farmasi dan klinik-klinik swasta nie.
mana tak nya, sampai je di kaunter farmasi, "Nak ubat selesema ke?"
*aik cemane promoter ni tahu aku nak ubat selesema??* nampak sangat ramai yang pergi membeli ubat selesama... hohoo...musim beringoss kembali menghantui....almaklumlah sekarangkan musim berangin, so memang mudah la nak dpat penyakit virus selesema ni melalui angin.. kan?kan?

"errr, haah.. tapi saya nak sekali dengan ubat resdung"

3 jenis obat yg aku kena telan tiap2 hari selagi hidungku beringosss...

lepas kak promoter tu terangkan pasal ubat makan time gini dan gini, melayang duit aku RM 25 untuk 2 jenis ubat selesema dan resdung tu.. satu lagi aku beli kat klinik kes tekak aku dah perit dan rasa tersumbat dengan itu 'mukoss'  So semua sekali abis lar dalam RM30. tak kisah lar asalkan takde lah aku dok bersok sek sok sek di depan orang.. dna bersin sambil mengeluarkan cecair yang baik punya lelehan.. hahaa..

Oklah kepada pembaca yang juga sedang beringosss... dan sedang mendapat demam nak beringoss tu cepat2 lah pergi klinik atau farmasi beli ubat dan menambahkan saham mereka... hooyeahh! asalkan anda juga dijamin sihat! Jangan lupa banyak kan minum air suam..
tata

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More