Jan 7, 2011

Jangan jadi seperti JOJO, dan Jojo juga JANTAN..

Jojo pemalas.... nak berbini pun penakut...kesian....selagi Donie berkuasa...




Areja : entah sampai bila aku nak ikut hati aku... Tapi kenapa dia sedia memberi harapan yang tak pasti? kenapa aku masih menunggunya?? sampai bila?? Sedangkan kawan-kawan aku selamat mendirikan masjid dan bekeluarga dengan bahagianya......

Kenapa orang yang aku jumpai itu tidak bersungguh dalam menghadapi ujian hidup?? takut kah???  kenapa mesti untuk faham kepada isi tersirat? kenapa tidak tersurat? susah sangat kah untuk berterus terang dan membuat keputusan sebaik mungkin???  kenapa dibiarkan sahaja sehingga masa yang ada berlalu basi seperti itu... 

aku tak faham dengan dunia lelaki zaman sekarang......

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More