Jan 7, 2011

iPhone and Digi

Wahh wahh wahhh.... dah lama aku menyimpan hasrat untuk memiliki iPhone nie.. Oh noo..
lagi-lagi Nuffnang tengah buat kampen adv kat blog aku nie... apa lagi bulat mata aku tengok kempen digi dengan iPhone dan pakej plan yang sangat-sangat murah.... Ohh tolong tolong... menggeletar dah rasa jari jemari aku.. haha *konon.....*


Lagi-lagi HP Sony Ericson aku yang semakin hari semakin buat hal... haishhh tak terdaya rasanya melayan karenah HP aku nie.. ape tah lagi tuan HP yang semakin hari semakin menggedik untuk memiliki iPhone 4 nie... *mane aku nak cekau duit....* Atleast 2k mesti ada dalam tangan okeyh! kalau takde jangan berangan!!


MAXIS....Haishh.. ada juga yg hilang KESETIAAN nie, hampir 8 tahun aku menggunakan MAXIS, *setianyaa....*  Berkali-kali rasa sayang untuk menukar rangkaian lain tergendala sebegitu sahaja pabila memikirkan MAXIS adalah yang terbaik walaupun agak mahal... aku suka Maxis kerana jarang membuat gangguan di kawasan rumah aku atau kemana-mana sahaja aku pergi kecuali memang kawasan tu tiada rangkaian lagi. *dalam gua kot!* uhuhu...

DIGI.... adakah kehadiran mu cuba menggugat kesetiaan ku?????

nak tengok lagi apa yang best? koang klik2 lar NUFF aku kat atas tu okeyh!! Time kacih ;) sayang korang!!


0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More