Jan 25, 2011

HNH ILHAM ENT. sudah tercapai..mau tahu apakah? sila baca...

Mula-mula sekali aku nak promote pakej ni just untuk tempahan bulan Januari 2011 sahaja, dan korang boleh tempah pakej ini untuk date event korang sepanjang tahun nie., tapi syarat nya tempah bulan Januari 2011 sahaja lah..

Bersempena pembukaan Syarikat baru aku..
Sesiapa yang menempah bulan ini berbaloi-baloi lar korang dapat harga ni yang tiada bandingannya.. huhu... *macam iklan sabunn!* cuba lah korang search google ado ke yang nak bagi harga sewa kanopi Arabian  20' x 20' seperti ini :-
Sewa Kanopi Arabian 20' x 20'
RM200.00 sebuah.
Harga sewa sebenar RM250.00
*cepat-cepat, selagi stok masih ada*

Pakej Promosi RM250.00
Kanopi Arabian 20'x20' + Meja (3) + Kerusi (50)

Harga Jual Kanopi Arabian RM 2300++ sebuah
Berdasarkan size dan warna canvas yang korang pilih
*Yang ni khas pada mereka yang nak buat sewa dan beli untuk diri sendiri :)*

Alhamdulillah, Lesen perniagaan aku selamat dan sudah siap diproses pada 16 Januari 2011, aku dah lama nak update mengenai new business aku ni, tapi bz memanjang tak berkesempatan pula.

Susah juga nak cipta sesuatu nama perniagaan yang boleh berkembang dan mengingatkan untuk masa hadapan. Lastly nama ini juga menjadi pilihan aku...

Supplies, Canopy Sales and Rental

Korang tahu tak apa kebenda makna HNH tu? HNH tu singkatan dari nama aku. (Hajar.Nor.Hanis.) sepatutnye HN jek, tapi keramaian sgt guna HN..lastly jadi lah HNH. :)
ILHAM tu sempena business yang aku ada ciptaan dan Ilham daripada aku sendiri. mulanya nak buat Teguh , tapi sudah banyak syarikat-syarikat di Malaysia ni menggunakan nama itu. 
ENTERPRISE tu ofcoz la, business aku ni kecik-kecik jek :) secara Enterprise sahaja.. belum sdn.bhd.. hehe kalau Sdn.Bhd, Insyaallah Coming soon :D *bermimpi di pagi hari nie...muahaha* mana lah tahu menjadi kenyataan kan? hehe aminnn..

Apa yang aku business ye??
Haa... mai nak habakk mai!  aku bussiness part event dan supply.  So aku menjual dan menyewa kanopi untuk korang yang nak buat event berkahwin, atau majlis-majlis dan sambutan apa-apa yg memerlukan kanopi  nie.  Business aku ni juga ada sediakan sekali dengan peralatan majlis.  Okey, selain daripada itu aku membekal barang binaan, peralatan dan komputer, alat kediaman dan perabut utk pejabat, dan ada lagi berkaitan dengan kerja-kerja yang melibatkan kemahiran. So, part business aku ni juga ada berkaitan dengan business ayah aku.  So, salah satu cara nak memperkembangkan perniagaan bapak juga lar nie then dimasukkan ke dalam business aku.. heh hehhh... cuma business aku yg ini bukan industri contraktor la.. tapi kerja-kerja dengan ayah aku masih berjalan seperti biasa. :) 

Bab Harga cemane lak??
Pasal tu korang jangan risau, aku ni tak pandai nak ambil harga mahal-mahal. Harga mengikut harga pasaran semasa.  So korang boleh survey pakej-pakej aku ni kat Kejuruteraan RZA

Blog untuk HNH ILHAM ENT masih belum siap.. sebab aku tengah menunggu Logo HNH siap dahulu.. baru lah aku bolek menggodek blog HNH yang baru.. hooyeahh! Business Card pun masih belum tercipta..ilham cepat datang!! huuhu.. dan beberapa lagi lesen untuk business syarikat aku ni sedang berjalan.. semoga selamat dan berjalan lancar.. :)

Areja : Keletihan dan aku ketiduran awal tadi, So, pagi  subuhan ini aku menjadi kelawar sekejap..hehe berjalan di blog kengkawan... Selamat malam...selamat pagi... selamat bermimpi...

2 SuKe KoMen..:

jauh sgt laa plak.. nun di ganu sana .. adehh .. kalo x, kita dah bleh buat bisnes sesama.. :D

Incik roket, hehee... nak buat cemane.. takde jodoh ;P

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More