Dec 30, 2010

Kita da tak bole SMS lagi daa.....

haishh... iphone ke? blackberry ke? ke? atau? Hmmm..... simpan dulu lah hasrat tu...
makin kuat aku berangan nak hand phone baru, makin menjadi-jadi hand phone aku ni buat hal..adehhh...
kali ni terus tak leh sms dah... kalau tak sebelum ni buat Hang jek.. itu boleh bersabar lagi...

So, bila tak leh sms ni, boleh lagi ke aku nak bersabar eh?? Muahaha.. macam boleh lagi je... nak pergi hantar baiki macam tak ada masa lagi buat setakat hari nie. humm... 


Senang-senang doakan sajalah maxis potong bil talifon aku, tak larat aku nak menjawab sms setiap orang kena reply dengan call dorang. adehh... kalau yang tak penting tu tak de lah aku nak menjawab nye.. yang penting tu jelah. setakat bertanya khabar dan wishes.. mintak maaf lah aku takkan jawab atau call balik.. huhu.. Harap maklum..

ecece.. macam lah nombor talifon aku ni public number je.. Mengada.. nak kena story morry jugak kat blog ni..nampak sangat aku dah semakin bosan.. hiahahaah...

Areja : alhamdulillah, aku harap 'orang gila' tu dah tak ganggu aku lagi. maybe dia dah lost url blog aku nie, sejak aku tukar url baru, nombor talifon aku pun dia dah jarang ganggu.  kalau dia jumpa balik url blog ni tak tahu lah aku nak buat cemane lagi.. tawakkal je lah...

dan..

Hatiku rasa cemburu.......... T_T  bila diberi peluang dia tidak menghargai dan bersungguh. bila aku senyap dia merayu dan bersungguh.. apakah....??

5 SuKe KoMen..:

tukar je r ngan url yg baru.. :D

huhu... mane bole... kang jd public sms susah lak..hehe

ololo....:)
xpe2...xboleh sms lagi pon nk wt camne kn hehe

nurulbadiah, hehee bersabar jelah yg termampu ;)

Gud lar yayank...penat melayan org penakut neh..main sorok2 plak..bole blah..hehehe.

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More