Dec 12, 2010

shoot and Saya rindu bff saya..

 Serius... aku dah serik sebenarnya... bukan aku sombong atau ego.. atau tidak berkawan dengan mana-mana lelaki... tapi...

jangan cakap laa.."awak sayang saya" selagi tak jumpa ibu ayah saya....semuanya dusta belaka!!
Kenapa aku tulis statement di wall aku seperti ayat di atas?
Sebelum tu.. aku nak share satu link ni Couple
sumber : Ustaz Nor Amin (http://www.ustaznoramin.com)

Best Friends Forever :) 


Aku hana and Yati... yati dah berubah but maintain juga macam dulu ;)



Alhamdulillah 3 hari berlalu bersama bff tersayang.. rasa sunyi seketika.. aku dah mula menjadi miss lonely tapi tak kejam.. huhu...



Terasa juga bosan bila kawan-kawan baik aku meneruskan kerjaya masing-masing. susah untuk bersama seperti zaman remaja dahulu..

sayangnya.. hanya aku dan hana sahaja dapat jumpa yati. ye lah yati dah menjadi isteri orang.. disusuli pula dengan Ina ( mek na )..huhu pertunangan yang tak disangka-sangka dan perancangan bernikah yang tak lama lagi. Tinggallah aku, hana dan Ida yang masih mengejar impian dan kerjaya masing2...

Rancak betul la kita berbual kan Na.. apa menda lar yang kita story malam tu eh?? haha.. keep secret ok!

Posing jap ~ Love Ones

Hana, Sila tunjuk kat Acap gambor nie..hehee..cakap "bunga tu satu utk awak dan satu untuk saya" haha..

Ina jangan lepas pandang Okey!

Next, coming soon~Semoga berkekalan. :)


Hari Penyatuan Dua Hati QB & Naim.

Selamat pengantin baru dan moga berkekalan hendaknya. Semoga berbahagia.. Aku dan kawan-kawan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahgiaan mu, ok QB, don't forget our memories at UDM.. dan juga zaman kenakalan kita muda remaja dulu.. 


Dan satu je aku tak leh lupa pasal mu QB, mu tipu aku and the gengs pasal mu dah bertunang dan umur mu tua dari kami..sehinggakan kami panggil mu 'kakak'.. hahahaa.... last year dah nak abis Diploma baru mu bagitau hal sebenar yang mu tu tak bertunang dan umur sebaya dengan kami-kami nie.... rasa macam apa je time tu.. 


Tapi story tu memang aku tak dpt lupa, apa-apa pun QB mu memang happening! selalu buat kami2 ni tergelak dan berceloteh tak ingat waktu tidur..haha...nasib lah aku percaya mu nak nikah dan kahwin ni.. hehe..ingat mu main2 macam dulu..huhu ok QB, May Allah blessing u and new hubby ;)



Miss u all...Kurang sorang jek kat sini. Yati...



Areja : Elok je study, tetiba rasa nak update blog.. hehe... neway 3-4 hari aku kena stop post entry. kena focus pada final exam.. doakan aku ya kawan2.. Assalamualaikum wbt.

4 SuKe KoMen..:

cik areja adalah tersangat chantek!
phewit!!
hehe..take care dear!
nak kawin jgn lupa jemput yea!!
;)

iKa, thanks dear! hehee..cik areja biasa2 aje.. tu pun dah semakin chubby.. oh no...
kawen? Insyaallah... semua rakan blogger saya jemput nanti ;)

bohhhh jem giler tgk gambo..gambo lawa dah..aku je xlawa..xmatured lsung..no make up, no dress up..huhuhuhu..awat skit je update gambo yati..nak tgk lagi..lama dah xjumpa pn.yati

ida,huhu... takpee aku faham.. klu mu joint aku ngan hana n mekna..sudah tentu muka mu kena make over oleh jemari2 ku.. huhu.. lain kali INsyaallah nanti aku make up kan k..hehe.. yati tak byk sgt pic die.. tu ambik candid2 jek.. jumpe malam tu je lah skali ngan hana.. pahtu tak jumpe dah..susah da kite nak jumpe macam dlu2...

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More