Dec 26, 2010

Malaysia VS Indonesia.. aku tak Lena....

"GOL!! HoHH!! GOLL GOLLL GoLLLLLLLL..." pekikan suara ayah dan ibu aku sejurus tendangan bola terus masuk ke Jaring Gol. Lagi-lagi ayah aku siap dengan kakinya dihentak ke lantai *seperti budak-budak yang sedang amuk* dengan girangnya apabila bola telah masuk ke Jaring GoL Malaysia untuk kali kedua.. Huhh Fanatik betul ibu dan ayah aku memekik dengan semangat bola MALAYSIA VS INDONESIA  (2 - 0) untuk pusingan masa pertama. aku?? hahaa.. lebih baik bersendirian dalam bilik, melepaskan kerinduan pada blog yg selama 7 hari aku mendiamkan diri... huhu =D

Macam lama je tak update, baru 7 hari aku membiarkan blog aku bersawang.. tapi tak mengapa asalkan kawan-kawan sentiasa bersinggah sudah memadai buat aku :)

Muka tak leh blah.. hormon tak lepas!! huwaaa... huwarghhh

Selesai satu masalah.
Final Exam aku buat semester akhir tahun ini sudah selesai, Alhamdulillah.  Tapi aku tak tahu lah result nanti bagaimana? Hope yang terbaik walaupun tersangat lah susah final exam semester ini.  Sebab OUM dah banyak buat penukaran dan pembaharuan format paper exam. Insyaallah All the best :) Hope semester depan subjek-subjek yang aku ambik berjalan dengan lancar dan yang paling penting cepat habis.. yeehaaa...

Huihhh...lagi sekali teriakkan GoLLLLL!!! dari Ibu n Ayah aku... rupanya dah masuk jaring lagi kali yang ke 3..huhu... kuat pelik je Malaysia VS Indonesia malam nie... syabasss mereebathi...huhu

Layan Bola lah.. sila-sila... nonton sama yukk!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More