Dec 2, 2010

kau sangat berJasa....tp kau berpaling dariku...hingga hari tuamu...

Adakah kau sudah puas berjasa padaku??
Yaa... kau memang menyusahkan aku....
Aku sayangkan kau bagai nak rak...
ditatang bagai minyak yang penuh hingga hendak melimpah ruah.....

aku tambahkan nyawa kau..
usia kau untuk membantu aku dalam berjuang habisan untuk melayari bahtera internet...
tapi kau tetap jua lembap..

aku buang segala penyakit yang kau simpan...
aku buang segala virus yang kau ternak...
kau masih begitu....curang...

Aku terlalu sayangkan kau...
banyak yang kau bantu aku...
dari mula kau bantu aku dalam memenuhi permintaan aku siang dan malam..
tanpa henti dan rehat.. aku biarkan kau bekerja keras.. sehingga aku menghadiahkan 'penyejuk hati'
agar kau sentiasa bernafas dan bernafas dengan baik.....

Tetapi kau tetap jelek dengan aku....
bila aku hendak menyentuh dirimu. menodai mu...dan membuka lembaran baru untuk hidupmu...
dikau mula merajuk... merajuk entah apa sebabnya?
kau berpaling tadah.... berpaling tadah pada orang yang jua tidak akan bersama mu kelak dan juga diriku....
Sampai bila kau hanya mahukan dirinya untuk menyentuh dirimu???
kau sangat berJasa....tp kau berpaling dariku...hingga hari tuamu...
Owhh Lappy ku Acer Aspire3683.

 sesi bermalasan atas katil...huhu... cian dak red jd tempat lapik netbook aku tu.. huhu

Tolong lah.. bertahan..... wahai laptop!!! aku ada satu lagi Last Final Projek pada tahun 2011 nanti... untuk aku selesaikan Degree IT aku nie....dan aku harap kau dapat bantu aku seperti mana kau bantu aku semasa di zaman diploma dulu... kau telah berikan inspirasi utk Result terbaik  final Project diploma dlu..So, aku harap kali kedua nie.. kau akan berikan juga inspirasi seperti itu.. Insyaallah.. aku sayangkau sampai bila2.. silah bertahan... hua huaa... T_T cedey2...

Exam date : 14hb, 15hb dan 27hb December 2010.. Sila study sekuat hati...

2 SuKe KoMen..:

hahaha...aja yayank..sis ana igtkn ape la td..sib bek ditujukan pd si lappy mu itu..ekeke. Ana lom bukak buku lg la yayank..huhu.ntah ble la nk dtg smgt membara neh..tlg la bg smgt pd sis mu ini...uhuhu.perjuangan belum selesai...

hehehe... sis ana, ni aja byk kali da belek ke buku.. tapi tak bace pon.. padan dok ngadap ngan lappy burok nie je lah..hahha

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More