Dec 31, 2010

Happy Aniversary in 2010 cont..WELCOME 2011

Kali kedua aniversary untuk 8 tahun pertubuhan syarikat ayah plak.. sambil-sambil ayah aku ni nak belanja pekerja-pekerjanya makan. dan ada Juga saudara terdekat. hehe.. hapening malam tu. sangat best! Tempat pun sama juga, D'Muara Live Seafood. nak tahu lebih lanjut apa yang best kat restaurant ni korang leh pergi ke link ni --> D'muara




Staffs Kejuruteraan RZA. yang budak kecik tu tak termasuk okey..!

Para isteri dan anak2 pekerja, ibuku dan adik2 ku...sabar menanti sebelum ngap itu hidangan :)

Terima kasih kepada waiters dan waiteress yang melayan karenah-karenah staff  Keuruteraan RZA dengan mesra dan penuh kesabaran. hehe...

Sangat berselera.. best sangat..!

Ibuku yang sangat Cantik pada malam itu..hehe

Big Boss and his wife 
Dimulakan dengan doa..then terus ngap!! hehee... tak cakap banyak dah time ni...makan beramai-ramai..

Lady Boss.. muahehehee *gambar tuan belog mesti lor kan..hiks3*

3 dara pinky + purple girl

Happening.....

Alhamdulillah.. Semuanya selamat pada tahun 2010. aku harap tiada apa lagi yang tertinggal di akhir 2010 ini.. semua nya berjalan dengan lancar. segala dugaan penuh pancaroba yang aku jalani pada tahun  ini menjadi satu kenangan terindah dan termanis buat diriku kelak.  segala dugaan dan ujian yang melanda akan lebih mematangkan aku.
Semoga perniagaan ayah aku dan juga aku bertambah maju dan lebih berjaya. Insyaallah. amin.. amin...


WELCOME 2011!

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More