Dec 7, 2010

Dugaan apalah yang melandaku kalini...



Degil...

sebelum tu aku dah siasat tapi aku tak percaya....
sekarang aku nak siasat balik kah??

Apabila sudah ramai yang mengenali dirinya dan menyatakan hal sebenar.. baru kau mahu percaya?

baru ada bibit penyesalan kah?
dan baru kau nak percaya akan kebenaran yg pasti belum sahih itu?

Ya Allah, betul kata hati ibu aku...
"Ibu dari mula lagi.. tak sedap hati tengok akak berkawan dengan dia.."

Dek kerana putus cinta, aku mencari teman mengisi masa sunyi ku sewenang-wenangnya.. tanpa meyelidik latar belakang dan asal usul seorang yg bernama sahabat..

aku dipermudahkannya...

Ya Allah, dugaan apakah yg kau uji buatku sekarang ini??
Lindungilah aku Ya Allah.. Lindungilah aku dari sebarang fitnah duniawi ini.....

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More