Dec 9, 2010

Diary hari ini dan Shoot Payung warna warni :)

Letih tapi aku gembira

Dalam kesibukan hari nie, alhamdulillah aku dapat sattle kan semua urusan projek dan pekerjaku...kredit to Mr.Client ;) wink~ sudi temankan aku lunch lagi-lagi melayan kerenah aku yang suka menggelabah nie..hehe..thanks a lot :)
Then kat office, siapkan Invois terus selesaikan petang tadi juga, cuma tunggu esok sahaja untuk aku submit invois tu pada client aku sekali dengan penghantaran barang.. Lepas tamat waktu kerja 5pm petang tadi, selesai solat asar, aku dah tak sedarkan diri di atas katil empuk aku, sebab terlalu penat dan aku sedar setengah jam sebelum maghrib. Huhuuu... kenapa lah aku cepat sangat penat akhir-akhir nie? kemana tenaga aku? atau aku kurang vitamin kah? huhu..


Oh di Saman lagi kerana heels lar nie...

Paling best tengahari td, tapak Heels aku tercabut, langsung aku berjalan dengan tapak tumit paku, ketak! ketak! berjalan macam peragawati tak cukup makan! bila jalan dah terenjut enjut baru lah aku rajin nak ke kedai tukang kasut baiki tumit aku tu, parking kat line kuning, konon sekejap aje. Lastly bila tumit heels aku tu siap baiki dan tukar tapak tumit baru, elok je pakcik MPKT muncul tepi kereta aku dan bersenyum kambing..

Pakcik Mpkt : "kereta awak ke?"

Areja : "haah, pakcik saman kereta saya ke?"

Pakcik Mpkt : "haah..kenapa awak parking situ?"

Areja : "Lor pakcik, saya parking Urgent la...baiki tumit kasut saya tercabut tadi.sekejap je...tarik balik r saman tu pakcik.."

Pakcik Mpkt :" dok leh doh mekk... bayar jelah 5yaa jee..." sambil berjalan meninggalkan keretaku...

Areja : "Hmm.. yolass..pakcik 5yaa....dari saya bagi ke Mpkt, baik saya bagi org mintak sedekah..." Terus aku masuk kereta dan ke tempat bayar saman...malas dah nak fikir apa-apa lagi...

Ya.. esok... :)

Esok si Hana kawan baik aku tiba dari Kuala Lumpur, berkampung di rumah aku, seronok rasanya dapat jumpa BFF (Best Friend Forever), Ina plak hari Jumaat baru tiba dari kelantan, aku tak keiah asalkan mereka datang dan meet together lagi.. wah! rindu rasanya.. Hmm how about yatie yek??? aku sms dia " Yati demam Ja, Insyaallah Yatie balik" itu je yang aku dapat feedback dari nya. Hope dia balik.. sangat-sangat rindukan dia.. walaupun yatie dah jadi isteri orang. hope dia berbahagia..Ida pula aku tahu dia akan datang.. :) 

Exam..

lagi 4 hari aku akan exam.. dalam masa 4 hari ni juga aku enjoy dengan Bff aku.. huhu.. aku tak tahu lah cemana nanti? adakah aku dapat cover study aku atau tak?? huhu.... 

Shoot dengan payung colourfull

Alhamdulillah hari ni tak berapa hujan, cuma mendung dan ada juga hujan rintik-rintik seketika. Ok, shoot kali ni saya shoot kat sesuatu tempat, di mana kah itu? rahasia kan sahaja lah.. tapi memang nice place la.. sebab jarang photografer2 shoot kat situ. al-maklum lar tengah2 musim hujan ni, payung pun laku semacam je kan? sehinggakan boleh buat shoot photo sekali.. jom layan :)
kenapa kepala aku senget semacam je???

Ehh.. senget lagii.. bg kiss sket.. Muwahhh!!~ *gediks*

I like this picture so much, coz ada bulatan dalam air tu, aku pun tak tahu apakah benda yang membuatkan air tu jadi bulatan comel mcm tu.. kredit to Mr.Photografer ;) love it!


Try to be vouge.. tapi tak jadi..hahaa

Terbanglah kau si rama-rama.....




Areja : seronok dapat makan sate & sotong celup tepung with my sis malam tadi :) tetiba bangun dari tidur petang tadi, ajak ibu ayah pergi makan sate kat kelulut, lastly dorang tak nak coz nak makan nasi jugak, apa lagi aku ajak adikku lah.. sama-sama membesarkan badan.. huhu.. diet Oh diet... bila adik beradik berganding bahu bab makan.. susah lah nak diet..Oh please...haahaa..



4 SuKe KoMen..:

miera, hehee.. ceewaahh... thanks miera :)

ala...best nye tmpat tu. mane ah?

hehee.. kt belakang UMT terengganu ni je..hehee

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More