Nov 13, 2010

Kantoii Sudaa....FB~ FB~

ADOIII LAAA... rase nak tergelak lagi nak tergolek da nie....kutuk lagi tokey kedai makan tu! wpun kesilapan tu dtg dr tokey kedai tu.. then si client yg tak puas hati terus nak black list kedai makan tu dgn cara announce kt FB ni.. bila org yg comment2 tu ada yg kenal tokey kedai tu nak betulkan keadaan.. dia plak pergi deactivated akaun FB die.. miahahahaa... tolong2 aku nak gelak lagi nie... esok insaf la ko! bersabar pun tak reti! tau cakap main lepas2 jek! mcm lar fb ni kau sorang jek yg punye!!!  semua kejadian ada lah hikmah disebaliknya.. klu tak terjadi perkara / kesilapan tu takkan buat kita sedar akan perkara yg kita lalui... semua tu ujian yg Allah nak bg...hadapi dengar sabar... :)

NOTE :  Nasib la tokey kedai makan tu takde FB link dgn si client ni. atau pekerja die ke... klu tak pasti kau kena kutuk hebat2! walaupun kesalahan tokey tu hanyalah kerana belalang seekor yg menjijikkan dalam makanan beliau.... nasib lar terserempak dengan anak kawan tokey kedai makan tu.. haishh.. suspen betul!!! itu baru sikit anak kawan tokey kedai makan tu acah die nak 'print skrin wall comment FB' dia.. haa... baru nak bg nasihat sket.. troz tutup akaun! penakut! kalau betul kenape nak takut kan? huhu.. bukan nak mencari musuh.. tapi nak ajar... KALAU NAK BERKKATA-KATA BIARLAH BERHATI-HATI WALAUPUN DIMANA KITA BERADA! LAGI2 LAMAN SOSIAL FACEBOOK MCM TU.. THEN MELIBATKAN ORANG, REZEKI DIA DAN PERIUK NASI ORANG.. SILA BACA DAN FIKIR BALIK SEBELUM UMUM KATA-KATA 'BAIK' ANDA ITU YEA!
*macam aku plak yg teremosi....! hahaa... abaikan~*

SI CLIENT tu.. aku dah lama perhatikan dia kat Fb.. memang dia selalu marah-marah orang atau tak puas hati pada sesuatu perkara dia akan terus luahkan kat wall FB dia.. kalau luahan tu biase2 sahaja takpe.. ni sampai beremosi dan tak fikir jauh setiap kata yg diluahkan tu, dengan bermaki lagi, siap nama Kedai yg dah pemes tu skali dia letak kasi Burn punya! perghh.. hebat engkau!.. Adehh..tak paham aku orang mcm nie..kesian pada orang yang bersalah tu jadi makin bersalah siap pakej trus bankrup! kalau orang tu buat kt kau mcm kau buat, cemane la business atau maruah diri kau kan wahai si client yang baik kata...

SEBELUM-SEBELUM NIE.. aku buat 'derkkk' jek.. baca wall dan comment2 dia yang tak puas hati tu.. ingat kan memang dia ni semua betullah.... tapi bila aku dah try direct talk kat comment die.. baru lah aku tahu... memang dia ni selalu aje nak menang.. huhu.. tu pun aku comment ala-ala berkias gitu.. huhu...

DAN aku juga pernah jumpa dan minum semeja dgn dia... muka takleh blah! budget hensem... aku pun tak pandang la muka budget nie.. hahaa.. stop*

ok lah.. sekian luahan aku pada malam ini.. cukup lah malam ni aku dah dpt baca perangai seorang lelaki.. yang semalam aku terbaca 3 perangai manusia.. nak aku cerita?? Hmm... malas plak.. kang ngumpat plak org kata nanti.. tp luahan aku disini bukan mengumpat.. aku memang suka baca perangai orang..... awas!

2 SuKe KoMen..:

tlong baca peranagi aku bleh tak..sebb aku pun tak faham diri sendiri..

Mr.Chenta, boleh klu sy pernah face to face dengan seseorang tu then pernah berkomunikasi dgn dia.. so senang nak baca perangai seseorang tu cemane.. hehe.. nanti lah sy g farmasi awk! hehee

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More