Nov 1, 2010

Hujan kau nikmat sebenarnya...

Boleh??

Bolehh?? dah 2-3 hari hujan turun dengan nikmatnya.. sejuk tak terkata. ada saja sms masuk "sejuk tak? hujan lebat.. best tido. peluk saya!"  ee boleh ke macam tu? siapakah mereka2? tak perlulah aku ceritakan perihal mereka disini.. admirer yang tak sudah-sudah dalam hidup aku.. sentiasa mengganggu life aku... apa yang aku boleh buat? hanya bersabar dan bersabar....

Jiwang...
asal hujan nak berjiwang.. asal jiwang time sejuk2.. nape gitu ea?? hahaa..

seyesss best dengar lagu nie... try lar dengar..!

Oh.. aku bosan.... ada skandal pun bukan leh buat laki.. haha tetiba luah kat sini plak! see aku berjiwang lagi...huhu...bersabar jelah... 

menyendiri lagi... menyendiri lagi...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More