Nov 22, 2010

all right

Salam...

terasa malas untuk aku menceritakan sesuatu yang terbuku.... banyak sebenarnya story yg aku nak simpan dalam blog terindah aku nie....

Layan lagu One Republic lah.. sekali sekala, accelli lagu ni dah lama.. femes dan best.. sila layan untuk mendengar kesedapan lagu tersebut.....



One Republic ~ All The Right Moves

entah kenapa aku suka tengok tarian dalam video nie.. sangat cantik.
may be memang aku suka kot tengok style dorang menari... huhu.. entah lah. layan jelah....



Bole kah aku 'kumpul' balik.. seperti dulu??? memilih seperti memilih baju di pasar raya. ada brand kah? made in mana kah? berkualiti kah tidak??? Ohh tidakkk.... atau perangai aku memang tak berubah seperti dulu-dulu selepas aku mengenal hati lelaki.... atau sememangnya hati aku suka memberontak bila hati tercalar dan menjadi seperti dahulu? Mungkin sifat matang ku sudah mula bersusun - susun dengna tanda tanya....ya.. Susahnya hendak merubah sikap... bukan salahku untuk mencuri hak milik orang lain.... bukan aku yang menguasai takdir yang diberi.... andai terjadi akan sesuatu tak diduga.. Demi Allah itu bukan kehendak aku.. itu adalah Kehendak NYA yang telah mengaturkan kehidupan aku sedemikian rupa........aku hanya melakonkan watak yang telah diaturkan olehNYA.... 

4 SuKe KoMen..:

tajuk lagu enrique iglesias... best tak? hehee

baik dgr aku nyanyi lg bes. hehe

hahhaa... meh lar nyanyi... aku nak dgr.. pasti kan live ye! huhu

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More