Oct 1, 2010

Senyumanmu....

Mukaku yang berminyak selepas berjogging dan selesai makan mihun goreng dipagi jumaat yg indah ;)

Alhamdulillah, segar rasanya dapat arobik di taman batu burok pagi tadi dan berjogging. ringan rasanya badan nie.. rasanya dah 2 bulan saya tak berjogging. bila ada teman, rasa tidak bosan hendak berjogging.

kena pula kawan saya sorang ni suka bergambar a.k.a Gf saya. haha.. whatever lah mungkin saya lebih suka anggap dia Gf, BFF? maybe not. sebab saya baru saja mengenali nya baru-baru ini. walaupun baru mengenalinya saya rasa lama sudah bersahabat. dia peramah dan ceria.

sedikit mengubat hati saya yg kesunyian nie.... siti Hajar namanya.. juga suka bergambar macam saya. huhu.. gilakan perempuan dan camera memang tak dapat dipisahkan! huhu..

Jom layan pic saya dan ct yg comel nie.








sebenarnya banyak lagi pose2 yang ct dan saya snap.. kalau semua letak kat sini panjang plak entry saya nanti.. huhu..

gambar pun byk ditapis.. huhu..

ok lah mata da nantok.. esok kelas Tutor 1. tak sabar nak jumpa kawan2 OUM plak. ok nite2 ;)

semoga hari-hari saya berlalu dengan ketenangan dan kebahagiaan :)

Jom layan lagu ekamatra ni...

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More