Oct 14, 2010

Result exam result cinta atau nak berkahwin??

Muahahahaa..
Mata aku ni tergedik je rase... tengah load result exam tadi aku siap baca DOA lagi... bila terpapar jek, nah! ambik kau.. punya lah main sedap.. langsung B pun takda.. apa entah lagi B-.. punya lah main kedekut OUM ni.. huhu... OUM yg kedekut atau aku yang menjawab main-main tangkap cintan time exam hari tu??

adehh adehh.. tolong saya ibu.. tolong saya ayah.. bukan saya yang tak mahu usaha.. sudah saya study siang malam pagi petang.. sudah saya hafal sudah saya kaji kesemuanya.. tapi kejayaan yang memuaskan tidak mengizinkan...

Nasib lar semuanya PASS... tak ada yang repeat..

Semester ini result aku jatuh teruk.. waaaaa waaaa T_T
sonok betul beraya baru-baru ini... itu yang dapat balasan best tu..

nampak nya niat study kalini betul-batul kena perbetulkan.... aiseh...

aku ni dah angau ke atau memang ramai yg kawen sekarang ni??

buka mata nampak gambar orang kawin, tutup mata bayang bakal suami yang mana satu... kuar jejalan cakap sal kawin, online je tengok facebook dan blog jemputan kawin dan gambar orang kawin lagi.... kenapa ehh? ramai betul orang kawin sejak akhir-akhir ini..

tu haa esok plak ayah sedara aku plak yang kawin buat majlis menyambut menantu...
sedap nye tengok orang kawin.. cemane lah dorang leh kumpul duit cepat-cepat dan kawin? mudahnya dorang dapat jodoh...cemane plak dorang prepared tanggungjawab selepas kawin eh?? macam mudah je semua tu.. bila aku anggap semua tu mudah.. tak ada plak yang mai nak risik-risik aku... ke aku yang masih memilih???

arghhh.. ke disebabkan study aku????

see! see...! betulkan niat balik!!!! astargfirullah....

hati tak keruan nihhh.......

4 SuKe KoMen..:

hahahahahha..parok mu jar..aku rasa mu ni kritikal kes dah ni...kalu gini gak, baik cakap je kat ibu dengan ayah..suh cari je suami untuk kak yong..kak yong redha dah..sapa2 dtg meminang..aku tgk mu plak debor..gitu je cara..sbb kalu mu pilih msti akan demand, ada je xkena dgn taste..baik suh ibu ayah..ibu ayah suka..tulah yg terbaik..hihihi..

hahahahahha..parok mu jar..aku rasa mu ni kritikal kes dah ni...kalu gini gak, baik cakap je kat ibu dengan ayah..suh cari je suami untuk kak yong..kak yong redha dah..sapa2 dtg meminang..aku tgk mu plak debor..gitu je cara..sbb kalu mu pilih msti akan demand, ada je xkena dgn taste..baik suh ibu ayah..ibu ayah suka..tulah yg terbaik..hihihi..

Aja cyg...btul gop tuh..kekdg dlm hati ade taman pom leh wat kte x keruan..cetadi pom tgkap muat jerk..abes hancus.Sis ana pn truk laaa..huhuhu.Tak penah2 result gni.below 3 pointer..rs cam xleh dimaapkn jer diriku ini..lagha2..kena bangkit smula nih.Tp..kesibukanku makin menjadi2 lately..uwaaa..takot nak exam..sem ni kena dpt 4 plek laa baru naik smula..uhuhu.

Ida, huhuparok2 tu sebab result aku jatuh... aku pun tak tau lar aku ase leh jwb lake exam baru2 ni.. plak lar study kt oum ni.. tencion pun ade.. huhu.. ibu ayah aku pun tak tau nak cari yg mane satu.. sebab nanti aleh2 refer aku semula.. same jugak.. hahaha... itu tak kena ini tak kena.. hehehe

SIs Ana, huhu.. sis ana mmg lar sibuk nak membina masjid.. memang akan makin sibuk.. hehee.. takpelah sis, jd kan satu pengajaran memg kite byk main pun.. campur dgn kisah2 cinta yg tak tersudah.. huhu.. baik jd mcm cik hieyda kite, rileks and cool..mai kelas tak mai kelas, ambik subjek se dua.. baranggg jek mainan.. huhu..

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More