Oct 28, 2010

One More Time.. shoot lagi...

gambar ni aku shoot pada 20.10.2010. hek3... lame dah 7 hari yang lepas... dah basi kot.. tapi tak apa lah just sebagai koleksi aku.. lokasi macam yang aku pernah cerita sebelum ni, sangat-sangat teruja nak ke Jeti Marang. huhu.. so dapat lah aku shoot di tepi pantai berhampiran Jeti Marang.
 sangat-sangat cantik... so layanz la picture-picture sedemikian.. :)



Time shoot ni ada 3 orang photografer PRO and Kontra.. hehee.. so korang faham-faham je lah yang PRO tu ofcoz la picture dorang dah Pro dan cantik-cantik punye.. so yg kontra tu ofcoz la baru-baru nak belajar. :)

Time shoot ni jugak, aku tak ada lah nak shoot sangat.. cuma meneman seorang sahabat yang first time nak merasa shoot gambar by DSLR. Tapi photografer2 ni ada juga yg degil mau juga shoot pic aku.. aiseh.. nasib dorang tak lelong muka aku kt FB dorang.. dah siap pesan awal2.. ;)


see... cik CT Aja kite.. da makin pandai berposing.. penat taw nak melayan karenah photografer suh posing gitu posing gini.. hehee



Banyak lagi pic yg di shoot Ct ni.. cume just yg ni je lah saya ada. cun kan?
and last.......

Pic ni candid je sebenarnye.... huhu.. tak sangka leh jd macam posing jugak.. neway sangat cantik ;) i like it!




4 SuKe KoMen..:

aku suka gambar ni...comel, sweet..aku tgk gambar ni..buat lg bertambah nak memiliki dslr..

katne semak2 tu ja.. lawa la

Dania & Hana, hehee... beli dslr cepat2... aku akanbawak korang tempat best2 kat Kuala Terengganu ni.. banyak gak tempat yg aku dah explore..sampai lam semak yg canti2 pun aku dah tau.. sejak berkwan ngan potografer2 ni..hek3..yg gambar atas tu kat Marang. Jeti Marang.. korang tak pernah sampai lagi.. tempat tu lama dah cume tak diteroka lagi zaman kite study..skrg dah diteroka lah ade jeti dan jambatan nak ke tempat tu sebelah pantai dan jeti marang jek.. ;)

alu x silap 2 bkn budok kijing ke??hehe...x au r saloh org kot...

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More