Oct 11, 2010

meet my BFF at KL~Hana & Ida - Hari kedua

Hari Kedua 091010



Hana, co-pilot sejati.... petunjuk jalan kebenaran.. hahaa



Ida, driver terbaik!! ehem2. congrates for new hubby.. hek2... humm. satu lagi.. aku tak dpt nak cover la yg kat dahi mu tu da.. hehe... FYI, skrg yg kat dahi mu tu dah melekat kat pipi aku... Jemm betul!!

Malas pulak aku nak taip full entry dengan cerita dan gambar-gambar korang..sebab aku tak suka dengan entry yang panjang panjang ular sawa yang kekenyangan makan lembu seekor tu... So aku post entry dengan satu-satu entry.. hope korang tak jemu membaca dan melayan gambar korang satu-satu entry nie.

Hari kedua.. kita pergi mana eh?? aku lupa plak.. haa kite plan g Ikea kan? huhu.. makan-makan.. shopping sehabis baik... sangat best.. sampai2 je terus ke Ikano makan.. dan makan sampai kembung perut... nak berjalan pun tak larat.. huhu



Ida gelojoh.. nak suap kepak ayam kat mulut aku.. macam muat jek sume.. hahaa... sabor yang.. kite cubit2 lu baru suap eaa. hehee



makan sopan2 ea korang.. kang ade yang tercekik..
best sgt.. bak Ida kate..heaven heaven....
:D



aku suap mu ea da... ! sebab kurung aku seharian semalam...



Hana sweet... ko suap sendiri! hahaa...


Jejalan kat Ikea.. best sangat-sangat.. kalau ada incik hubby kat sebelah mau jek aku pulon sume yang ada kat ikea tu... huhu.. ~Kejam jek buat incik hubby macam tu.. huhu~ bole tak? bole tak?



agak-agak korang la.. nak bg ke anak2 korang tidur kat atas katil setinggi tu eh? deco memang cun!..haha ada berani?



Buat Incik hubby tercentaa.. saya mahu deco macam ini.. bole ke? hahaa



Shyyy... diam2... baby kami ngah tidoo...



Set dapur macam nilah.. baru best nak masak.. 24jam dok kat dapur pun takde hal... incik hubby kan suka saya masak sedap2. so saya nak set dapur mcm ni.. bole tak?? muahhaa.. bankrup incik hubby!



makanan siap Mem..!



Lampu pilihan hatiku...



ewass... seronok betol... lepak2 kat ruang tamu aku.. miahaha... sila2.. jgn segan2..



mukaku macam nak marah orang jek.. miahaha... seyes cantik decoration kat Ikea ni.. ruangan yang sempit pun nampak luas... boleh dijadikan contoh la utk deco bilik dan rumah...

Kalau Ibu aku yang datang sini.. mak aihhh... sukanya. Kak Young sanggup teman ibu sehari suntuk tau! huhu...

ok..continue last entry.. hehee

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More