Oct 19, 2010

A Kiss...

"A kiss makes the heart young again and wipes out the years."
Rupert Brooke

Peachy Pictures, Images and Photos

Ecece... tetiba plak nak cerita pasal kiss malam ni kenapa ye?? okey baca ayat diatas....a kiss makes the heart young again.... hahaa.. mungkin itu yang aku rasakan... membuatkan hati seseorang rasa pulih dengan segalanya. Rasa jiwa yang membuak-buak dan membuatkan diri seseorang itu kembali bersemangat...lagi... *stop...

Cendawan..
Apa yang best hari ni, semasa dikursus tadi aku belajar cara-cara membuat penapisan air kolam ikan dan air terjun. dan satu lagi arca membuat rekabentuk daripada semiferus. iaitu campuran simen dan besi. contoh rebabentuk yang aku buat tadi adalah cendawan. esok mesti dah kering then boleh lah plass dan mewarna atau painting cendawan tu. gambar nye.. esok aku akan tunjuk okey!

Oklah.. aku tak boleh nak senyum.. tak boleh nak gelak jugak nie... coz masker elok jek bertempek kat muka aku nie.. lama tak pakai masker bagi tegang sket kulit muka.. huhu...Perut pun kenyang tadi... makan satay dan photo shoot bersama ct...tunggu... nantikan kemunculan ku dgn gambar2 yang lebih menarik. ceewahh...

ok caw! nak tido dah.. nite sume. sayang korank!

3 SuKe KoMen..:

Opppss...takut nengok pic tuh..haha!
yayank...class cik nor jumaat ni 8-10 okeh..nt aja tlg kontek cik farhan..tya dia jd x wat class gnti aritu gak..okeh,tq yayank..:)

ececeh...muaaahhhh!!

haha...da muda 10tahun..

sis ana, hehee.. nanti leh wt lepas kawen ye.. jgn buat time skrg.. baye2.. keke... orait dear.. esok ade sehari lagi kursus. insyaallah aja call.. hehe bz2 takot tak igt jek yayank...keke

mier, hehe.. takpe. asalkan dah 18thnkeatas.. ekeke.. muahhhh

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More