Oct 13, 2010

ketentuan ini...

layan emo lagi... muahaha...
sebenarnye takda lah nak layan kesedihan jiwa sangat..
memang aku suka layan lagu emo-emo..
ada pakwe ke takde pakwe ke.. same aje..

tipu la kan kalau 'clash' tu tak lagi emo kan?
huhu.. dosa.. tak baik dilayan sangat..
hati mesti mau kuat okey!
Allah kan ada.. serahkan segala cinta kepadaNYA..
okey. :)

ku pasrah ketentuanNYA...
jom layan lagu Ramlah Ram.. *suke benor asenye layan lagu Kak Ramlah kite ni*



Ramlah Ram- Ketentuan

Tak semudah kau sangka
Melepaskan kau pergi
Hati yang meronta, hampa kecewa
ku tekad sembunyikannya dari pandanganmu

Ku rela begini
Berakhirnya di sini
Dari bersamamu terus berpura
Setelah cinta tiada lagi di hatimu

Chorus

Ku hapuskan airmata dari mengiringi
Kesengsaraan mengharung perpisahan ini
Ku pujuk jiwa nestapa
Pendamkanlah duka
Pasrah pada lara ketentuan ini

Tak semudah kau rasa
Melepaskan kau pergi
Hati yang terluka dikunjung jua
Kerinduan yang tidak tertanggung terhadapmu

*Bridge

Sesungguhnya
Ku tahu betapa sukar untukku
Menempuh hidup
Walau sehari tanpamu
Ku terseksa


0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More