Oct 22, 2010

8 days 25 hours...dan Landskap yg korang suka

Salam..

Masa masih terasa suntuk.. banyak nya perkara dan agenda yang masih belum selesai.

Alhamdulillah kursus yang aku sertai baru-baru ini selesai jua. cuma sijil masih belum dapat. masih dalam proses signature di Kuala Lumpur. baru tahap 1. nak sambung ke tahap 2.. huhu tak tahu lah aku ni boleh ke tak.. masa tu masih mengizinkan atau tidak? Tapi kursus tu sangat best.

Haa.. sesiapa yang nak Taman tema air boleh lah hubungi aku.. ehh macam besar jek taman tema air.. huhu.. Okey sesiapa yang nak kan air terjun luar atau dalam rumah, taman atau landskap tumbuh-tumbuhan, kolam ikan dan sebagainya yg berkaitan boleh hubungi aku atau email saja di kejrza@yahoo.com

Waterfall, Lakes District Pictures, Images and Photos
Indahnya...

Waterfall model landskape.. budget RM500 - RM30,000 untuk ruangan rumah dan dalam rumah. kalau luar kita bincang harga lain mengikut spesifikasi yang dikehendaki pelanggan. ;)



Bagi tahu saja landskap cemane yang korang nak? aku akan sediakan sebut harga terbaik punya untuk korang! okey..!

Penat di badan masih terasa.. belum hilang lagi.. kelas OUM macam biasa setiap 8am sehingga 4pm, Alhamdulillah lecture aku sorang tu dah ubah jadual bagi awal sket kelas.. kalau tak pukul 7pm baru abis.. huhu..

Assignment aku yang satu tu pun belum start lagi nak buat.. entah bila nak mula.. bahan dah aku cari.. tapi nak mengarangnya...?? best lagi mengarang blog kot.. ahahaa...

okey.. g.t.g.... nak tidur lagi ketiduran.. sememangnya aku semakin kuat tidur dan makan pun kuat.. adehhh..

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More