Sep 21, 2010

kekasih gelapku dah lariks! hahaaa


Aiseh... cube teka ni mata tak ckup tido atau nangis? atau disebabkan make up? atau terlebih tidoo?? see.. mau nak sama colour ngan baju saya kan?.. ni bukan sakit mata ye! walaupun terasa amat pedih....

Kenapa lagu ni?? kerana Lagu ni sudah tempoh 4 tahun saya mengenalinyaaa..video klip ni jalan ceritanya sama je cemana saya mengenalinya...tapi itu 2 tahun lepas memang kami bercinta secara diam2.. dia mmg btol2 kekasih gelap saya..tak ada seorang tahu pun kami bercinta, dan saya ada orang lain jugak time tu.. tapi saya ni jahat, tinggalkan orang yg sangat2 menyintai saya..kerana kekasih gelap saya ni walaupun saya tahu risiko nya kami kena berpisah juga suatu hari nanti.. Dan.. masa nya sudah sampai.... kami berpisah.... (Sila klik 'Play' untuk rasa sentimental lagu ni) Kekasih Gelapku by Ungu... seyes! dulu dengar lagu ni asik menangis je.. tapi hari ni setitik air mata pun saya tak keluar. Oh! saya rasa kagum dgn diri saya... tapi yg menjadi mangsa untuk melepaskan tencion adalah Bee Oren saya.. dan muzik underground saya.tp bukn yg memekak tu ok..Orchestral version.. Bestt woo.. lagi2 Evanescence. ishk! layan lah youtube ni.. byk bercerita diri saya tak de apa2 pun yg best.. hahaa..



Bila saya mula mengenalinya saya dengar lagu ni..
Bila saya mula rasa rindu saya dengar lagu ni..
Bila saya rasa sayang saya dengar lagu ni...
Bila saya rasa cinta saya dengar lagu ni..

Bila saya gembira saya dengar lagu ni...
Bila saya sedih saya dengar lagu ni..
Bila saya marah saya dengar lagu ni...
Bila saya berduka pun saya dengar lagu ni...

Bila saya ketawa saya dengar lagu ni...
Bila saya senyum saya dengar lagu ni..

Bila saya dicaci saya dengar lagu ni..
Bila saya dipuji saya dengar lagu ni..
Bila saya dikutuk pun saya dengar lagu ni..

Bila saya rasa bahagia saya dengar lagu ni..
Bila saya rasa indah saya dengar lagu ni..
Bila saya rasa syahdu saya dengar lagu ni..
Bila saya teringatkan DIA saya dengar lagu nie.......
Bila... bila...
Bila HUBUNGAN INI BERAKHIR....saya juga mendengar lagu ni......

Saya tahu sayang saya pada awak tak pernah luput walau seketika..
saya tahu sayang awak juga pada saya tak pernah luntur walaupun sesaat..
Banyaknya kenangan terindah yang kita bina..

Tapi ALLAH itu maha berkuasa.. SAYANG DIA pada kita lebih besar dari seketika dan sesaat sayang yang kita BINA.... Semoga kita menghadapi dugaan ini dengan penuh KETABAHAN.

Saya tahu awak bukan Kejam...

Jangan KEJAM kan diri kerana SAYANG, Jangan biarkan CINTA itu MATI kerana KEKASIH... Simpan lah CINTA itu kepada ALLAH YANG MAHA ESA.. Jadikan ia CINTA yang HAKIKI dan ABADI.. kerana JODOH PERTEMUAN itu hanya daripada ALLAH TAALA...


saya dah tembum! takde org lagi nak larang saya makan! hoyehhh! tapi saya rasa.. saya makan bukan dengan mulut lagi. saya makan dengan hati sekali... ye kot makan dengan hati berulamkan jantung...


Evanescence-Missing

0 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More