Sep 11, 2010

cream yg menjadi pilihan tp merah tetap dihati...

salam..

cemane hari raya utk first syawal ni? ok? meriah? alhamdulillah...

Saya pun dikesempatan ni nak mengucapkan selamat hari raya pada semua bloggers dan yang mengenali saya. salam kemaafan dari saya dan keluarga.. moga kita semua diberi keberkatan dalam sebulan kita mengerjakan ibadah puasa. Insyaallah. semoga anda semua bergembira di hari lebaran..

Sebenarnye, tema pakaian utk raya tahun ni kaler cream. tapi bila di gabungkan jd colourfull plak.. huhu. terutama saya.aduyaii.. merah punye pasal..

jom layan gmbor2 1 syawal ni... hehe.. tp gambar blur sket.. disebabkan empunya blog ni pemalas lagi malas nak mengedit sebaik mungkin... huhu.. ngantok daa....

My family...

ni anak sedara yati.. twins.. hehe kalaulah dpt twins mcm nie.. best nye! huhu..

anak2 mendara yang menggedik tak menjadi..haha...


my big family sebelah ibu.

last.. kiss from me! muax.. celamat hari raye sume... :)


1 SuKe KoMen..:

Gediksnye gmbor home banner die :) Anyway, selamat hari raya jugak From me n family :) Happy2 sokmo ye...

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More