Aug 16, 2010

Sampai hati awak.. buat saya mcm nie...

Owhh pelizz...

Time saya memerlukan awak.. awak buat-buat tak tahu. bila saya tidak perlukan awak.. awak bg harapan pada saya.. lepas tu buat diam tanpa khabar berita....

saya nak menyampah pada awak! tapi saya tak sanggup.. awak baik...banyak mengajar saya.. banyak berkongsi pengalaman dan pendapat bersama saya.. awak penyabar walaupun saya lambat setengah jam untuk berjumpa dengan awak.. kadang tu sehingga sejam, dan awak masih menunggu saya.. kejam kan saya??

Tak mengapa lah.. masa pun dah nak berakhir.. lagi 2 hari saya ada peperiksaan akhir, saya dah janji dengan awak sebelum hari terakhir kelas kita.. tapi kenapa awak abaikan janji tu? sampai hati awak... saya call awk kata tak sempat lagi sebab awak time tu ada kat KL, tak pelah saya bertimbang rasa lagi dgn jawapan awak tu... due date dah makin dekat .. saya sms lagi awak tapi awak tak jawab..last-last sampai hari ni awak berdiam diri.. saya check Inbox gmail saya masih kosong.. tiada reply dari awk.. :( ~sedey~ owh pensyarahku...... mengapa dikau berdiam diri??!!

Oleh kerana pihak OUM, admin dah bg notification kat shoutbox LMS, tak mengapalah saya hantar sahaja assignment tu... walaupun saya was-was.. ini lah kali pertama pihak OUM yg mark assignment saya, sebelum ni lecture-lecture yang mark.. owhh.. down rasenye.. HOpe dapat markah yang terbaik..

Kepada Lecturer ku. hek3.. ~sorry Incik~.. mintak berkat takot takleh jawab exam..abes la saye.. haha..buat entry Jiwang nie untuk die.. miahahaa..

ok lah, lusa dah nak exam, pray for me.. hehe.. nite sume!

9 SuKe KoMen..:

Sy pn sedey ngan 'awak'..hingga saat2 terakhir sy msh lg tunggu kabar brite dr 'awk'...tp alangkah hampanya sy. Knp ' awk' lyn sy camnie?dh menyampah sgt ke kat sy?sampainya hati 'awk'..kini sy biarkan 'ia' pegi tnpa sentuhan 'awk'...oh asenmenku!muahaha...

wah...jiwang nyer..hope dapat jadi commenter yg pertama utk post ni.. ;p

Sis Ana.. Hooyeahh.. same2 lar kite berjiwang utk sem kalini.. sgt sedey.. hahaa

incik cabuk, hehe.. skali skale jd penglipur lare.. hahaha.. nampaknye ade yg lebih utama.. hehe

adus...ade org lagi cepat dari sy..huu..btw, gud luck yer.. ;p

gambar awak yang macam sesuai untuk saya luahkan perasaan..kalau tak leh tak per

incik cabuk & Aqilah, thanks :) gud luck for u too..

mr.chenta, owhh hehe gambar sy.. sy minta maaf lar tak dpt..ehhee..

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More