Aug 10, 2010

Poce Poceee......

Salam sume..

Salam Ramadhan, selamat berpuasa... :)



Sekejap je setahun islam sudah berlalu..
Moga dibulan ini kita sama-sama mengejakan ibadah dengan penuh keimanan dan keikhlasan. Moga Allah mengampunkan dosa-dosa kita yang lalu. dan moga kita dapat menanamkan azam baru untuk kehidupan yang lebih baik... menjadi insan yang beriman dan bertawakkal kepadaNYA... Moga Allah memberkati kita semua.. amin amin...

8 SuKe KoMen..:

ye..semoga Allah mengampunkan dosa2 kita..selamat berpuasa yer..kalaula KT ngn KL dekat, boleh blanje berbuka..tul x? hehe

hehee. ehh dekat ape? terbang je dah 45minit.. haha. selamat berpuasa. :)

oo..really? ok..nnt sy cuba book return flight ticket.. klu dapat, ade rezekila tu..hehe

lor..serius la ni...we discuss more detail via email k.. ;p

hahhaaa.. ye ye lar tu... :P

hope boleh la berdiet bulan pose ni..hee..hee..jangan mareh..nanti kurang pahala

mr.chenta, hek3.. diet tu takde lah sgt.. tp bila org kate pose tu ofcoz le berat akan turun gak sket! ahaks!..selamat berpose mr.chenta ;)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More