Aug 14, 2010

hanya seketika...


Bila terkenang dan merenung gambarnya...
teringat masa tu... humm dari mula kenal sampai lar sekarang.. dari tak cute bertambah cute.. org kate makin hensem.. huhu ye ker? takpelaa mungkin mata saya sahaja.. tak kisah la apa org nak kata..

kemeja nya, seluarnya kasutnya sehinggakan ke style rambutnya.. akan ada sesuatu memori yang tak dapat dilupakan...

humm.. entahlah pelbagai perkara mengusik perasaan.. bila masalah ini akan selesai..

huhu.. actually nak wish padanya Congrates for new job.. hope die happy dengan new life new job die skrg.. (lagi-lagi mcm makin dekat... dan dekat....)

entah.. apa lagi yang seterusnya.. seperti bermain game.. sedikit lagi nak game over.. tapi blom pasti... huhu..

malam nie, tak pergi terawih.. sayang plak rasenye nak tinggal. nak buat sorang-sorang mcm tak best..best berjemaah juga.. :) sebenarnya malam nak ke dungun hantar adik perempuan saya ke poli. ok lah selamat berterawih ye.. salam. :)

7 SuKe KoMen..:

macam dah jadi secret admire jer..hee..hee..nak mintak izin dulu..bleh tak jadi model saya..ada gambar yang sesuai la untuk blog saya..kalau tak leh tak per

mr.chenta, bahaye tu da pandai admire hehe.. gmbar yg sesuai utk blog awk? tak paham.. model ape?

jeng...jeng..mkin dkt n mkin dkt...hihihi,,,

die dapat keje mane aja?

weh mareng aku gi terawih kat unisza..jom ah pg sekali

huhu..u have a lots of choice.....hope u will get Mr right man soon...

Yanie, kije kat Cosmopoint Bandor KT nim.. lagi hebat dari dlu.. haha.. koho sibuk kekgi.. bos besaw..
jauh tu yanie.. tp aku mmg windu gile nok berjemaah situ.. smlm bru ckp2 ngan adik aku mase lepas traweh sal jemaah kat masjid kusza best agi..huhu.. tapi apakan daya jauh.. kecuali aku g buka kat sana.. bereh r..nok wt tak mkn berbuka pose ngan set2 reg skali cni? kire ajok buke same r.. suke2..

Incik cabuk, Insyaallah.. thanks.. will u my Mr. Right man? hahaa.jgn ngigau udah le.~joke

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More