Jul 25, 2010

Asal sibuk ingat dating :(

" Suh die mai-mai masuk minang laaa....!!"

"Lorhh akak bukan keluar ngan org laki pon.. kuar nga ida je.. ada hal sket.."

memberontak rasenye hati.. si ibu asik anggap anak dara dia ni suka keluar dgn lelaki.. oleh kerana hari ni aku seharian jarang berada dirumah.. aku tak mengerti.. sedangkan hari ni hari sabtu aku sibuk dengan masa kuliah aku dari pagi sampai ke tengah hari dan petang pula ke jemputan majlis kahwin sahabat sekerja aku di KL dulu. petang lagi aku buat assignment bersama dia oleh kerana dia sudi membantu aku utk siapkan assignment tu. (tapi tak sempat jugak siap.. lagi satu soalan yg menggangu ketenteraman aku). itu pun 2 jam sahaja bersamanya.
sementara dia masih di K. Terengganu nie.


Malam, ingatkan nak pergi hantar tokwan ke klinik, puas aku mengetok pintu rumahnya, tapi tak terjawab. penat aku bersiap cepat2 last-last tokwan ke klinik dgn org lain... so, alang-alang aku dah start kereta dan wangi-wangi cun2.. baik pergi minum skejap dengna ida, dgn kehadiran keroncong diperut aku.. so ape lagi drive lar aku ke Nr.Corner Airport G.badak.. aku lebih suka berjalan ke sana.. ia lebih tenang ketika aku drive sorang2 disana. wpun sedikit curiga.

Aku tak mengerti.. kenapa ibu aku selalu cop aku, jika aku jarang dirumah aku akan keluar berdating... Ya Allah byk lagi masa aku yg boleh aku lakukan selain berdating dan berdating.... Ibu... telah membuatkan kadang fikiran aku semakin serabut dengan desakan nya... aku tak mampu.. dia tak mampu.. hanya Allah sahaja yang mampu untuk menentukan jodohku dan dirinya..

10 SuKe KoMen..:

Jodoh akan tiba jua ble tiba masanya..tp dgn siapa itu yg kte x tau..so banyakkan berdoa dan muhasabah diri.Itulah yg sis ana mampu lakukan saban waktu krn blom tntu si dia jdh kte..wallahualam.

biasa la bila ada gossip liar..so awak pun dah tergolong dalam gossip girl.. xoxo

Thanks sis ana, insyaallah..

Mr. chenta, huhu gossip pun gossip laa.. andai diri ini masih dalam kebuntuan.. selagi tu lah tidak berjumpa harapan..huhu

huuuu...kuat mmberontak jugak awk ni ye?

engineer cabuk is penyibuk :P hehee

hehe..best jgk kaco org ni..release skit tension..hehe.. xde pic terbaru keR? ;p

hek3.. ade lam fb... blgo tka updet sgt.. suke xplore jek.. add sy kat fb k..

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More