May 6, 2010

Mungkin tempoh ini sahaja

Saya rindu kamoo......

Alhamdulilllah.. Hari ni masyukk lagi.. tapi yang masyukk itu bukan untk selamanya tapi sementara... walau ape pun saya tetap bersyukur dgn usaha saya sendiri.. Apa yang pasti 28 Mei Roadtax n Insuran Bee Oren mesti renew.. huhu..

Untuk kemewahan sendiri bukan mudah..yang pasti ada jalan kesabaran. Capai dan gapai lah dulu yang mane sempat.. agar diri tak dibawa arus kecuaian dan kelalaian.. cukup lar sekadar hari ni.. pelbagai rintangan dan dugaan yang saya alami.. Tapi tidak juga pada tempoh yang seketika ini..tetap masih banyak lagi liku-liku hidup yang perlu saya harungi agar perjalanan hidup ini sentiasa terukir indah walaupun pelbagai perit, suka dan duga yang saya lalui.. hehhe tak semua nya indah.. tak semuanya tiada ungkitan.. tak semuanya baik berlaka.. sentiasa ada jalan untuk menyelesaikan nya walaupun ia sekadar perkara biasa... :)

Malam ni..giliran saya plak tidur di hospital Sultanah Zahirah Kuala Terengganu *siap nama dn tempat lagi-Sila berkunjung* hehe.. macam saya plak yang sakit.. Ok, yang sakit sebenarnya adalah nenek saya... pernah saya ceritakan sebelum ni yang nenek saya jatuh sakit. Selepas buat pemeriksaan doktor, dan x-tray, tak sangka kaki nenek saya ada patah, mulanya ingatkan tulang punggungnya saja yang tercabut, tapi dah dipasang balik oleh tukang urut.. tak sangka plak ada patah di tulang betis kaki nenek..kesian nenek. So ape lagi bawak ke hospital lah.. skrg ni kaki nenk kena tambat di tiang katil..cian gak tgk nenek.. tp nak buat cemane kan.. Next week may be nenek kene buat pembedahan utk betulkan tulang yang patah tu.. ouchh.. entha lah cemane keadaan nenek nanti.. skrg ni nenek ade kat hospital utk stabilkan jantung dan penafasan nya dahulu baru lah pembedahan dapat dijalankan dgn baik.. Insyaallah...


ok doakan kesihatan nenek saya ye.. moga dimudahkan segala urusan pembedahan dan nenek dapat sembuh dgn baik ;)


Ok da nak cau.. get ready nak ke hospital.. malam ni layan movie jelah, internet pun takde kat hospital tuh.. nak sembang2 ngan nenek kesian kat die.. kene rehat secukupnya.. teringat first night saya teman nenek, tak leh tido sebab sakit pinggang tido atas kerusi plastik, so kepala sy letak atas ktl tepi nenek, tak sangka plak malam tu nenek yang belai saya digosok2 nyer kepala cucu dia ni dan belakang bahu sy..smpai sy tertidoo.. hampeh tol lah saya ni.. sepatutnya saya yang belai nenek yang dalam kesakitan tu.. tp tulah sifat nenek saya.. dari saya kecik smpai skrg.. kalau tidor kat nenek, belaian die tak pernah berubah.. nenek yang amat penyayang walaupun suka membebel..heheh... Hope nenk sihat sepenuhnya.. Insyaallah. ;)


8 SuKe KoMen..:

semoga nenek cepat sembuh amin..

semoga nenek are'ja cepat sembuh yer... Amin...

hajarus, Insyaallah.. AMin... Tq ye ;)

InsyaALLAH...nenek cpt sehat mcm dolu2..malah lebey sehat dr dolu2.aminnn

Insyaallah.. thanks sis ana ;)

kita doa sama2 untuk nenek aja yer.. insyaAllah baik2 sume..

suraya, insyaallah...thanks ye suraya sudi singgah2 blog aja. ;)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More