Apr 14, 2010

Minggu ni dalam SeJaRaH..

ALhamdulillah..ALhamdulillahh...


sesuai jek..huhu.. sesi verangan nieh.. harap maklum.. bukan cincin saya nie.. kui kui XD


HUmm.. separuh siap..gmbar semalam..yg malam ni tak ambik..hehe.. tak sempat.. sakit pinggang daa ngubah menda alah ni sorang2....

ALhamdulillah semua gubahan dah nak hampir siap.. tinggal utk gubahan sirih dan cincin jek.. Opps! Sape nak kawen nie? sape? huhu... tu laa yang saya dok sibuk sangat dgn ibu kesana kemari.. HUmm nak bgtau ker? Majlis nye ringkas jek.. dan tak buat kenduri pun.. just ambik yang wajib.. tp ALhamdulillah nak buat cemane kan dah langkah bendul.. huhu.. :) *Statement ni masih tak jelas sape yg nak kawen sebenarnye.. xpelah... asalkan selamat sudah..korang doakan moga selamat lah dorang ni nak bina masjid ye*


Ok part Bee Orenn plak..


Ku sinari mu dgn pancaran matahari, kau tetap berbelang jua.... :(

Bee Oren saya dah siap modified..tapi masih tak berpuas hati kes pak cik yg cat kereta sy tu tak polish.. aduhaii.. colour lain macam jerk saya tengok dah tak macam orange da.. T_T bertapung+berbelang jek..humm minggu ni sangat tak sempat dah nak polish2 itu kereta, nak bg belaian kasih syg pun tak sempat.. takot buat hal lagik! huhu.. Then, kereta Ibu (Wira) baru jek selamat di ijab kabulkan dengan tuan baru.. wahahaa.. legaa rase nya.. Wira dah dijual... :D so, ibu nantikan kemunculan kereta baru yek... ;)

Projek..OH..Projek...
ALhamdulillah kerja berjalan dgn lancar, projek construction pun byk masyuk, cume payment tu humm.. biase lah client yang berat *BOnToT* susah sket nak bayar tu, lambat lar masyukk... Sabar jelah.. hope dorang bayar walaupun lambat..
Cuma pembaharuan lesen kontraktor plak, nama saya tak diluluskan.. ape ke benda lah yg bermasalah sgt dgn PKK nie? silapnya kes ayah saya salah letak title utk saya je, then bila lesen dah siap baru nak bagi tau kesilapan tu.. boleh tak saya nak ckp kat dorang ni *Kerja B&D&H* dah berbuah baru nak tanam baja..*peribahasa mane entah sy cilok ni..huhu..* Tapi takpelah.. Insyaallah ade modal lebih ayah ckap nak buat lesen lain utk saya.. ALhamdulillah.. Jgn risau, kalau itu janji ayah, akak doakan ayah selalu dimurahkan rezeki lagi limpah ruah utk bisnes ni dan keluarga kita.. amin..amin ya rob... :)

Alhamdulillah sekali lagi...utk bidang yg saya suka :)
Hasrat utk suka-suka sahaja, tapi tak sangka menjadi kenyataan. Projek membuat website walaupun tak besar, tapi berbaloi, puas hati juga dapat membantu utk amal kebajikan bg mereka yang memerlukan. Projek ni saya share dgn kawan satu OUM saya.. ALhamdulillah dia pun cekap je buat Website tu. lagi pun apa salahnya menambahkan pendapat.. :)

Utk tempahan2 membuat blog juga saya ambil, tapi minggu ni sangat-sangat tak sempat nak edit blog client2 yg dah book tu.. Insyaallah saya akan buat dalam masa terdekat ni..Insyaallah.

Exam..1 paper lagi..
ALhamdulillah exam yg baru-baru ni utk 2 paper dah selesai.. lagi 1 paper. Hope yang terbaik, bile eh exam last paper nie?? alamat tak igt plak tarikh.. rasenye 27hb ni kot... lambat lagi.. hehee.. masih byk perkara lagi minggu ni dan minggu depan saya perlu settle kan..
Ok, doakan yang terbaik utk sy ya kawan-kawan.. :)

Nenek dah dapat bersenyum lagi ketawa.. I LIke! XD


Ini cucu kesayangan nenek, Sila jgn buat aksi sebegini di rumah anda..
gmbar nenek tak dpt disiarkan. :)

Comel owhh muka nenek, nampak tembam gitu bila rambutnya di ikat tocang ke atas kepala dek ibu saya yg ikatkan, yelah cuaca panas lagi terik.. Alhamdulillah kes nenek saya jatuh minggu lepas, dan tulang punggong nya terkehel, Lepas mengurut hari tu dah betulkan tulang dia, nenek langsung tak dapat bangun, asik terbaring je. Nak buang dan u'uk pon semua dalam pempers khas tu. Berkat doa dan jagaan Ayah chik, Kak Ayu, Saya, Atin, Ayah dan paling byk adalah IBU tercinta yang banyak menjaga nenek. Hari ni nenek dah dapat duduk walaupun tak le berjalan atau berdiri, tapi duduk dan sembang2 dah kira Alhamdulillah bagi kami, walaupun tulang punggung & lutut nya maish belum baik dan pulih sepenuhnya, ada sedikit retak.. syukur sangat nenek dah gagah sket...hehe.. :D

Kisah cintaku.......


owhh.. rindu semasa berkejaran main futsal dulu2.. hehe.. sape ade team futsal kt Trg nie? please contack me.. girls Only.. :) lame dah tak main nie.. badan pun makin mantop da skrg...huhu

sambung next2 entry lar plak.. huhu.. OK nantok daa.. 2-3 hari asik tido lambat jek.. huhu...
Ok nite2.. ;)

6 SuKe KoMen..:

lawa ngt mu ngubah hantaran ja..td kejut aku tngk gmbr cincin mu pkai.lawa la cincn tu ja..ingt mu dh nk tunang..huhu..cian nenek mu..kim salam kt nenek ek..aku pn ada pengalaman gk jaga arwah tok aku dlu..kne mandi2, tukar pampers dia la..ok je kete mu aku tngk..

Semoga success selalu dalam semua bidang, Amin.. :)

Yatie, hehe... aku berangan2 jek... tunggu mu r lu tie.. tapi pastikan bukan 'bro' tu yek! huhu.. alaa.. takkan lar mu tak nampak color die lain kurang kilat sket.. Insyaallah nanti aku smpai kan salam kat nenek. :)

Syed, Thanks..Insyaalah, Amin Amin.. :)

fuuhhh.. ingatkan aja yg bertunang ke apa ker... ialah tgk gambo pakai cincin kan.. hehehe tak pe.. ambik berkat (",).. wahh kreatif ek wat hantaran (",)

suraya, hehhee.. ambik berkat jek.. mane tau..next plak.. heheh.. tima kasih.. kreatif tu takd elah sgt.. tapi boleh lar.. sekadar yg mampu ;)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More