Mar 5, 2010

Tiada SEMINIT bagi ku..

Salam...

letih, parah, tiada hati dan perasaan untuk memikirkan hari yang berlalu pergi...

Semoga ada lagi 'kerajinanku' di lain hari untuk menulis pada blog tercinta ini...

Haishhh... Jiwang plak...

Tetiba saya rasa bosan dgn blog..*walapupun teramat merinduinya....* seakan rasa bermacam2 cerita untuk saya share kat sini..

tapi...
tapi.......
tapi.............

tiada lagi tapi........

biarlah.. berikan saya sedikit untuk bernafas... agar ada MINIT untuk saya bertenang..
buat masa sekarang tiada SAAT @ MINIT untuk saya bersenang lenang... Masih mengejar masa itu.. agar minit-minit saya terisi... agar masa depan saya cerah di kemudian hari.. Insyaallah

Ok taking care! Smile Always! and GUd luck for me.. Gud luck for u too... :)

~wassalam~

7 SuKe KoMen..:

aslm..
knape dgn hati areja.terguris ker??
cool k..update blog selalu yer.he3..

salam ukhwah..
tak ape,aku pernah rase mcm tu..
tibe2 da xder mood nk lyn blog,mcm ade jer xkena...tapi bila lme2 xder tmpat nk luahkn terus bukak blik blog ksygn aku tuh..hahha...aku rase tak lame lagi ok la tuh:)..tek ur time..
adiooss...~!

semoga berjaya dengan ape yg diusahakan

singgah2 jenguk..gud luck utk kmu..hihi

hmm ok jer blog nie.. sy pun agak baru nak jd blogger.. sy pun perlukan komen areja gak.. so dun wori.. sy nye lagi biasa dr areja.. ehmm... best la.. ada biz sendiri ek.. (",)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More