Dec 15, 2009

Tolong....Jgn Goda Saya....

Aduhai...Tolong lah...kenapa dengan kamu nie?
kenape lah kamu suka sangat goda saya?
nak jadi nombor berapa ni? sanggup ke?
sanggup ke berkongsi dengan yang lain?
menambahkan koleksi yang ada pada saya?

ishkk...tak sangka kamu goda saya buat saya jatuh cinta lagi pada kamu...
Ohh..saya tidak kenal nama kamu..tapi saya memang dah tangkap cintan..
tangkap jatuh gaung dek tergoda olehmu...
tapi saya sedar..wang untuk meminang kamu dalam akaun masih O pabila di pertengahan bulan...
dan saya sedar..jiwa saya memberontak dek kerana musim peperiksaan...

Ohh..please..pergi kau dari sini...
jangan godai saya lagi...




23 SuKe KoMen..:

kalau sy nk goda palk buleh x? :D

hahaha...

pandai diew goda ko!!

hoh...neves plak ingat awak ckp kat saya...

aslm..
are'ja,tu godaan tahap melampau.
lagi ujung bulan.huuhu..
tahan kn nafsu u tu yer.jgn sampai di nodai tau.he3..

GhOsToNe : itu ler...hehhe

'AQILAH : tak boleh lari dari dunia fesyen..hehe

faRk : hehe..tak moo lar ckp kat awk..ckp kat beg lar best..die takde perasaan..hehe

lanz_evo7 : hehhe..bukan ujung bulan daa..tahun depan..hehee

Oh my gucci..cantek la..tergode siyes

ku rasa dia berjaya goda ko...hehehe

hehehe.. banyak toi godaan cam gini

Amy : tak tau amy...aku jejalan je lam web ni pahtu jumpe.hehe

Ada.Mokhtar : huhu.itu ler..time2 ngah sengkek..hehe

wah..cantik n gorjes beg tu..patot la tergoda..hee

oh tidak... tolong... jgn jatuh cinta pada ini... fokus pada exam.. fokus pada exam huhuh

BroFramestone Blog

norhaizan : hehe tu lar...ngan bersabor ni..hehe

Framestone : yeaa...focus2...

dah2..jgn mengada..aritu bru beli beg. wekkk

Hana : eh? ye ker? tak igt..hek3... :P

Wah..ku pn dh jatuh cinta sama itu beg ler..kekek~

Framestone : Masih Fokus..hehee

Anayna : hek3...exam first! huhuhu..baru kiter g shopping itu beg...wahaahaa

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More