Dec 1, 2009

Kamu TerSenarai Atau Tidak??

Salam..

Hye kawan-kawan..cukup lah entry semalam mengenai Why Engineer yang cukup Hot saya post kan semalam.. dan tak sangka plak ramai kaum 'Aweks' diluar sana tidak setuju dengan status Engineer..
Ya..kekadang mereka ni dikalangan yang baik, bertanggungjawab dan ada jugak dikalangan yang berlagak sebab akulah Engineer, tanpa aku produk permintaan korang takkan menjadi..tanpa aku tak terciptalah apa yg kau pakai skrg (ex : kereta, brg elektrik, komputer etc), dan akulah bergaji besar..Kereta besar, rumah besar, bini pun aku nak yang besar2..

Hum.. tapi tak semua macam tu..So, 'aweks2' diluar sana kalau ada yang berkawan dgn Engineer jgn serik..pastikan dulu baik buruk perangainya..Hati Budinya..Tapi jgn terlalu cepat tertawan dan menawan di mata Okey! Saya doakan terbaik untuk kawan2 di sana :)

Kamu tersenarai ke tidak?

khas untuk kawan2 blog tersayang....
kat header blog ni ade link ke 'Blog List' . So, kawan-kawan boleh klik Blog list untuk lihat blog kawan-kawan kiter yang lain..dan jgn lupa cek blog anda tersenarai atau tidak? kalau tak de tinggal kan link anda di chat box, Follow saya atau Comment saya... agar saya tidak lupa..
Ok..da daa.... ;)

13 SuKe KoMen..:

salam trjah...ade gaduh2 ke ...hehehe..kita same jer..tk cre

haii..
betul cakap awak tu. yg penting jujur kn.

Hisyam : salam hehe tak delah gaduh2..cume bersuara pendapat sahaja :) thanks sudi singgah :)

lanz : yup ape yg penting jujur...heheh

ok la kerja engineer..kalau awek tak suka..tapi mak bapak awek2 tu suka...golongan engineer ni senang jugak dapat jodoh..tapi kerja macam aku ramai yang pandang serong..sebb melibatkana pelaburan jual n beli saham...sebb tu orang tua2 tak suka sangat sebb melibatkan halal n haram..p/s...aku orang melayu..aku hanya beli quanter yang syariah jer..

cik EPAL : hek2..ok cik epal..jgn isau mungkin terlepas pandng..cik Aja akan senaraikan..hehe..ok..cenyum sket..jgn majuk2..muker kena sentiasa buat cuns okey!

mylife-mysin-myfate : Yup..memang ade Engineer yg melibatkan jual beli saham terutama projek yg dorang handle...tapi kalau engineer tu tau halal haram, syukur lah..betullah jln yg dia ambik..hidup pun bahagia ngan awek/bini dia..klu tak jd lah nak pinjam duit jaa..xckup..dan bole jd mkn yg haram jelah...hehe..tapi kan kenape tetiba mausk bab nie eh?
xmo, xmo emo kat cni eh incik cinta..kita mesti mau happy :) Okey?

Rasanya, tak penah kenal engineer [kot]. Err ada2. Tapi tak rapat mana. Huhu

Salam singgah.

kadang2 kate je engineer padahal bukan engineer...huhu

Diya : hehe...hati2 klu ade kenal..hehe

Amy : btol2...huhu

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More