Dec 23, 2009

Bung Moktar sah nikah Zizie Ezette

huhu..akhirnya..umum jugak...Kes minat je kat Zizie Ezatte ni...kalau tak, tak de pun saya terhegeh2 cari info semasa artis nie....tak moo gosip2 ok..X suke X suke...Tapi kes zizie ni huhu..special sket bg saya..ape2 pon korang layan je lah Okey.


Tu pun Zizie dah ngaku di lamar..nape tak ngaku jerk...dah nikah? ke nak buat suprise kat peminat2 dan rakyat Malaysia nieh? humm...

Sah lar dorang da kawen..Humm.. ape salahnyer zizie dan Dato' Bung ni umum je..tak lar peminat dan rakyat jelata tertanye-tanye.. Nikah Kahwin tu kan mende baik.. itu pun nak sorok2...aihhhhsss..*TaK Fahamm hakuuu...!!*
Ape2 pun Semoga Zizie Ezatte ni berbahagia dengan Dato' Bung...*Bung..bung...CikeBung...*

Ikuti Berita yang saya cilop dari Berita Terkini.

Desas-desus yang mengatakan bahawa anggota parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin berkahwin dengan pelakon terkenal tanah air Zizie Ezette akhirnya terjawab apabila rakan baiknya, Datuk Mohamad Aziz menyatakan mereka berdua sudah berkahwin.

Mohamad, anggota parlimen Sri Gading apabila ditanya semalam, berkata: “Dah selamat. Saya mendoakan agar beliau bahagia, kebahagiaan kawan adalah kebahagiaan kita.”

Mohamad juga berkata, beliau sempat berpesan kepada Bung Moktar supaya tidak berahsia lagi mengenai perkara itu dan membiarkan rakan-rakan lain mengetahuinya, selain menyifatkan ucapan tahniah yang bakal diterima Bung Moktar itu adalah satu doa untuk beliau.

Bung Moktar yang sering mewarnai persidangan Dewan Rakyat dengan kelantangannya dalam setiap perbahasan, mula menjadi tumpuan apabila beliau dikatakan menikahi Zizie dan mengadakan majlis resepsi di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur malam kelmarin.

Kelmarin, Bung Moktar yang juga timbalan pengerusi Kelab Penyokong Barisan Nasional (BNBBC) menafikan bahawa beliau berkahwin dengan Zizie, dan hanya berkata bahawa beliau tidak cukup kacak untuk pelakon terkenal itu.

Anggota parlimen Kinabatangan itu yang dihubungi pemberita semalam masih enggan mengesahkan perkara itu sebaliknya berjanji akan memaklumkan mengenainya apabila “tiba masanya”.

“Ini bukannya masa yang terbaik untuk saya membuat komen. Saya perlu melindungi hati banyak pihak dan saya tidak mahu melukai hati sesiapa,” katanya.

Beliau juga turut menafikan khabar angin yang beliau mengahwini Zizie di sebuah hotel lima bintang di Kuala Lumpur malam kelmarin.

Ditanya mengapa beliau tidak menghadiri sidang Parlimen sejak semalam, Bung Moktar berkata beliau berada di Kinabatangan, Sabah kerana “kerja yang sangat mustahak.”

“Saya sudah mendapat pelepasan daripada Chief (Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz),” katanya.

Beliau yang turut ditanya mengenai penampilannya yang semakin bergaya sejak akhir-akhir ini termasuk perubahan dalam stail rambutnya berkata:

“Ramai kawan-kawan yang mewarnai rambut mereka, mengapa kamu tidak tanya mereka. Jangan buat spekulasi.” BERNAMA


6 SuKe KoMen..:

mst diorg ada sbb nak sorok2 kawen diorg tu..:-)

JMR : huhu..tu lar...biarlah dorang dgn kontroversi dorang..huhu

ada je lagi.tapi tinggal dalam 4 buah dah. =)

nikah kt thai ker??
nape x wawancara isteri yg pertama..
nk tau dia setuju ker x?huhu
bercinta ker dia org??

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More