Dec 20, 2009

BuKan UtK MenYaKiTi....Tapi kRn KuJujuRan...

Tik Tok tik Tok...
Esok n Lusa Last Paper untuk 2 subjek Iaitu OS (Operating System) & DB (Database). Mata, Hati, Tangan, n Jari masih lagi lancar mengadap Laptop dan Internet... Kemanakah Nota2 dan Soalan Final Year untuk buat recall? *Ni haa...ade kat tepi saya ni..*.. tgh malam sket smbung lagi study...Insyaallah :)


*Abaikan muka seposen ini + lagi Pipiku yg Chubby...*

Kenape? kenapa Hati saya mesti mahu berdebar2...kenapa jari jemari saya tiba2 menggeletar? seperti orang tak makan nasik selama 3 hari...*Seperti saya ini yg tak bleh tak makan nasi dalam 1 hari..kompem menggigil 'apa penyakit tarak tau laa..'..tapi hari2 saya makan nasi tau, lagi2 akhir2 minggu ni..Langsung tak MISS okey!* lagi2 tgh exam ni..

Huuhu..Tencion...

Da tu Kenape? adakah kerana Final Year Exam esok? erghhh...tak mungkin...rasenyer..Insyaallah saya dah pun 'Get Ready'...



Thanks For Mr. R give me 'Ole2'. Ekcelli Candle tu sangat cantik *Romantik* Ahakz! And Thanks to Mr. R lagi sebab sudi berjabat tangan dengan Mr. S. walaupun di landa Resah + Segan + Takut dan bermacam lagi.. * x bole byg muka Mr. R yang sgt menggelabah semasa nak jumpa Mr.S..* hehhe So..Sorry..

Sebenarnya...
Saya menemukan kamu BerDua (Mr.R & Mr.S) Petang tadi, bukan lah kerana "UtK MenYaKiTi...." malah "KuJujuRan..." saya pada kalian berdua...
Saya tahu silap saya, hope apa yang saya lakukan terbaik untuk saya, terbaik untuk Mr. S dan Mr. R...Skali lagi saya mohon kemaafan dari kalian berdua...


Sejak lama aku berdiri
Dalam sepinya rongga hati
Tak satu pun burung
Mampu menjawab

Hanya padaMu ku bertanya
Lewat setiap sujudku ini
Siapakah nanti
Cinta untukku
KrisDayanti-Menanti Cinta

Saya tahu kamu berdua sangat baik pada saya. dan menyimpan sesuatu yang "
"Indah
" di hati kalian.. Begitu juga saya..
Mr. S... saya tahu kamu terasa... dan saya tahu kamu merasa... tolong saya Mr.S jangan berkata 'Itu' lagi pada saya....Jodoh kita ditangan Allah Taala..sudah kita berusaha..dan kita masih berusaha sedaya yang mungkin Mr.S..
Bersabar dan bersabar dalam menempuh alam "cinta" yang sementara ini..tapi akan bertukar yg Hakiki bila Jodoh sampai.. tapi kan Mr. S, kita hanya merancang...hanya berdoa, dan berusaha..Banyak dugaan dan cabaran yang kita lalui.. dari Mr. Engineer, Mr.Jpp yang segalanya antara mereka Mr.S tahu...sehinggalah ke Mr.R.. tiada rahsia lagi yg saya dapat simpan...

Wahai penilai hati lihat batinku
Nyaris bernanah karna luka tersayat
Merana menantikan cinta dan kasih hidupku

Rahasia itu hanya Kau yang tahu
Namun aku tak mau jadi tuna cinta
Tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

Rahasia itu hanya Kau yang tahu
Namun aku tak mau jadi tuna cinta
Namun harus ku ikhlaskan semua nasib cintaku padaMu

KrisDayanti-Menanti Cinta



Mr. S, Hope awak tidak lagi memaksa saya..kerana hati ini "masih lagi........"
Saya sangat sedeh... tapi saya pendam kannya...agar ia berlalu dan masih ada harapan untuk saya bernafas.....
Untuk Mr.R saya hanya mampu berterima kasih buat Mr.R, bukan saya tidak sudi.... tapi biarlah DIA yang menentukan segalanya... masih ada lagi yang saya tidak"lengkapi" ...
Andainya kita berjodohan itu lah anugerah yg terindah dari Yang Ilahi..begitu juga buat Mr.S...

Agar kita (Mr.S & Mr.R) yang saya kenali sekarang ini masih bersahabat dengan saya :)
itulah Saya, "BuKan UtK MenYaKiTi....Tapi kRn KuJujuRan..." pasti juga Keikhlasan di hati saya pada Kalian berdua..

PeAce No War! ='))


Apa yang pasti..saya mesti SmiLe....After demam Exam, saya mesti Shopping ini tudung...
*Tudung tu pinjam Ibu punyer..Ahak2..*



P/S : Hope luahan entry saya kali ini menghilangkan rasa gelabah dan jari jemari yang menggigil selagi tidak meluahkan apa yg terbuku di hati...Sangat Jiwang...huhuhu....tak suka sila klik [X] atas browser anda...ini Belog saya ;)
-->Doakan Kejayaan saya wahai kawan2 ku :)

19 SuKe KoMen..:

luahan hati yg panjang menjela....hehe....good luck 4 ur final esok n lusa...harap Mr. S & R jadi kawan eh,amin... :D bagus tu...harap awk pon leh kawan lagi ngn saya mr.S n mr.R....hehe...

Jangan gemuruh sgt jiwa tu...tenangkn hati mu ngn al-IKhlas..
selamat beramal...hehe :D

aslm..
cinta 3 segi ker ni??
handle baik2 yer..
betul tu senyum tetap senyum pada blogger2 lain.sy harap anda dpt kejayaan yg diharapkn.

semua Dia yg tentukan..:)

gambate ! jiayok !

owh..2 org lelaki jatuh cintan ngan aja eh..elok la buat keputusan cam tu..bagi abes study dulu, then baru leh pk bab2 ni kay..nway, gudluck!!

jadi orang cantik ni memang susah..banyak tawaran cinta dari orang2 yang macam ni..tapi hati2..kadang2 laki hanya pandang pada kecantikan luaran n suka memiliki..tapi bila dia dah rasa kecantikan dah tak bermakna..dia akan menyesal..tak salah awak ada kecantikan n banyak peminat...janji jaga kelakuan n kata2...laki2 akan takut luahkan cinta dia kalau oarang cantik yang tahu jaga kelakuan n tutur kata..hope u will got ur mr right..gud luck

kif_0206 : itu yg diharapkan.. Insyaallah :)

Syed : "Saya Mr.S?" hehhe....Owrite Thanks. Hope so.. Insyaallah :)


Lanz : W'salam, humm nak kate cinta 3 segi tu takde lah sgt... tapi mcm satu penantian...huhu..
thanks lan..hope awk pun mendapat kejayaan juga :)

Aqilah : Insyaallah, Amin :)

Norhaizan : huhu..tak tau lah 2-2 tu jth cinta ke tak..salah sorang tu ye lah..hehe..itu lah "lengkapi" tu maksudnya sy kene settlekan study dlu...then kerja yg masih blom tetap..huhu

Ezzati : Hehee..best kan? membaca jeee...

mylife-mysin-myfate : HUmm..Mr.Chenta.. betul jugak kate awk..tapi sy takde lah secantik ape yg awk maksudkan.sy cume insan biasa yang ada hati dan perasaan dan ada juga perasaan org lain yg perlu sy jaga.. Bukan mudah untuk menanti sebuah penantian...kesabaran yg teruji..Allah taala yg menentukan...

udah2 la tue aja....

buar Mr2 sekalian.... jika kita berusaha bermati-mati.. tapi jika Allah swt tidak mengizinkan maka tiadalah yang akan terjadi seperti yang anda inginkan

even niat baik sekali pun.. jika tuhan dah tetapkan jodoh kita... pasti ianya yang terbaik buat kite

BroFramestone Blog

dang g posing tudung mok..hehe

Framestone : heheh...ape yg udahnyer? hanya meluahkan...ye incik framestone..Allah dah tetap kan jodoh kite...So, bersabar je lah..mungkin ade yg baik akan dtg nanti..Insyaallah :)

Amy : hek3..itu sudah semestinya.. :)

shawty la katakan, ni baru S & R , Yang A , B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, T, U, V, W, X, Y, Z. belum lagi ..

R.K : huhuu...tu lain cerita plak...huhu

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More