Oct 25, 2009

GuMbiRa RaSaNyaa

rainbow Pictures, Images and Photos

Salam,

Tetiba jer tajuk entry tu..Alhamdulillah.saya pun tak tahu apa yang menggembirakan hati nie...Makin berbunga..makin berwarna warni mcm warna2 coklat atas tu..hehe..badan pun dah makin berbunga jugak...hehe..nak kate Happy kerana KG saya menurun ke tak jugak...humm..

Semakin hari semakin berselera adalah..tiap2 malam sejak akhir2 ni asik keluar je ngan Ibu dan adik2 pergi makan kat luar..nah! lagi lah berat badan saya makin bertambah..Ibu pun dah bising2 sebab brt die pun makin tambah KG nyer...dan asik makan kat luar..hehehe...

Ape yg menggembirakan hati saya eh?? nak kate Assignment saya settle semuanya tak jugak..masih On the Way lagi tu...nak tunggu last2 minute jugak baru complete semua...sekarang ni ade dlm 70% siap...humm...Midterm pun tak lama dah next month je lagi...then Final exam...

Boyfriend? Biase jer...dorang pun macam happy2 je dengan kerja masing2..Huhuhu...

Ape ye? saya pun tak tahu...cume saya harap happy ni sentiasa ada dalam diri saya.. Alhamdulillah syukur :)

10 SuKe KoMen..:

happy ek...bagus ler tuh....masa happy ni, ingat ler pada yang x happy...~

Daud Mili : hehe..bukan senang sy tunggu tiba masa 'happy' ni...skrg dah ada 'happy' tu hargai lah sepenuhnya :) jgn isau yg tak hapy akan tiba happy nya nanti. OK..

fathiahRAIHANA : Orait..thanks for comment ya dik :)

kalau hidup ada keberkatan walaupun sedikit, takde pape sebab pun hati tenang.

itu satu nikmat juga kan?

:D

salam..
sy kalo hapy suka tolong org.
psl mslah berat naik ni,sy ada tip yg senang hajar ikut.
makan kunyah seberapa bnyk yg ble,jnji hancur mknan nye.minum lima minit slps mkn.. lastly slps bangun tido lakukn situp paling kurang 10x atau selarat ble..
that all :-)
salam pekenalan..

kersani : yup betul tu..may be dari situ adanya kenikmatan yg DIA bg.. :)

lanz_evo7 : Thanks lan..tips tu sudah sy sedia tahu.. untuk mendisiplinkan diri bukan mudah..hehehe..tq :)

keep yr mood, yr body, yr love, n yf self...loose only your weight..hehe...bahaya besau²

syed : yealas..Insyaallah..mungkin terlalu 'happy' dgn mood yg ada itu yg makin besau..heheh tertekan sgt pun takleh jugek..makin besau jugak..hehe

Assalammualaikum... alhamdullillah... bila hati senang dan tenang insyallah kita akan rasa gembira...mmm...Aja juga akan rasa happy bila ada ramai kawan yang perihatin dengan Aja...mmm...he3.... :)

Zool : salam..hehe agak2nye macma tu lar kot zool.. Alhamdulillah :)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More