Sep 7, 2009

My Glomour Picture Contest

Was-was...sedap nya kamu si Aja..tiba-tiba ada hangin nak masuk contest aje nie..mengapa?
hehe..entah lah mungkin mood boring ber'blogging' da dtg..lawat blog itu ini..tapi takde ape just sharing and sharing..tapi sejak saya jumpa byk contest2 kat blog kawan2 ni..ape salahnya sesekali mencuba dan memeriahkan contest nie kan? hehe..OK..Layannn...

Glomourkah saya? *Abaikan....cuba masuk bakul angkat sendiri...erk larat ker* :D

Baca tajuk dan syarat2 tu macam da gerun saya nak menaip entry untuk contest kalini...

MY GLAMOUR PICTURE CONTEST



link blog ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/
link contest ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/2009/08/my-glamour-picture-contest.html

Here with who i am...ahaks! ni lah picture pilihan saya kali ni..yang saya rasa boleh masuk bakul dan angkat sendiri...glamournya saya time ini..

Nama : Hajar Norhanis
Nama Glamour : Aja, Anis.



Picture ni snap pada hari dinner 10th Anniversary of SKALI Company..time tu saya bekerja di Company ni tak lama tahun lepas di Kuala Lumpur..sangat glamour woo..semua staff-staff berpakaian cantik dan tema dinner tu mesti berpakaian elegance dan classic... *elegance kah saya pada hari tu?* haha..tak tahu lah..yang penting baju saya ada lip lap lip lap tu.. :) nice.. Ape yang penting saya rasa saya sangat glamour time malam tu coz ada sahaja kawan-kawan nak snap picture dengan saya...ehek..*Perasan lar kamoo...* anyway sangat windu kawan-kawan sekerja dahulu.. :)








chubby nyer saya time nie..hek2..skrg da perasan kurus..muahaahaa
ape2 pun layannn....

7 SuKe KoMen..:

bile dinner lagi company nie? xsabar rasenyer..

gambo dgn aku xdok ke?huhuuhu

amy : pertengahan tahun lepas tak silap aja..hehe..bile lagi? tak tau.hehe..

oneyani : huhu..dop jupe kot kite time ni yanie..ramai ngat set2 glamour mlm tu..hehehe

HEHE...mmg glamer pic sume tuh..winkss winkkss :)

HEHE...mmg glamer pic sume tuh..winkss winkkss :)

Redbloodsnow : hehe tu lar mcm party artis jerk...keke...

dah berkali-kali bukak page ni tapi tak dpt juga nak tgk picha glamour nyer..bleh u emailkan pada reflisia pict glamour u? skang ngan sesi pengadilan ni..

cincinmasmerah@yahoo.com

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More