Sep 10, 2009

dekat doh nok raye...dekat lagi malam Lailaturqadar

Selamat hari raya aidilfitri Pictures, Images and Photos

salam..hye uoals..
sibuk ke tak nie? ke tengah hangat bershopping lagi nie...?

Makin dekat malam lailaturqadar makin ramai yang tidai meraikan terawih di masjid kerana bershopping...so makin ramai lar manusia yg berada di jalan raya untuk ke bandar, dan semakin suram lar manusia di masjid atau disurau...Hope masih ada yang meneruskan perjalanan ibadah ini, kerana 10 mlm terakhir hampir kian tiba. Malam lailaturqadar yg penuh keberkatan..rugi kita kalau meninggalkannya..bukan mudah untuk kita mencapai malam lailaturqadar yg hanya setahun sekali..mati kita tak tahu bila..mungkin hari ni, esok dan bila2..pengampuanan dosa diutamakan dalam malam lailaturqadar ini dan selain itu boleh kita baca buletin ini dalam Keutamaan Malam Lailaturqadar

Raya dah dekat macam ni lah...lagu2 pun dah berkumandang di radio dan di TV. Semangat nak Raya tu sekian hari semakin terasa. mesti lah yang duduk jauh2 tak sabar nak balik ke kampung beraya..kerja pun macam tak masyukkk jerk..betul tak kawan2?

Fikiran pun dah melayang...tgk kertas kerja nampak kad raya..mengadap PC/ Laptop lagu Raya tidak ketinggalan dipasang juga...

Hehe..ok lah...selamat bershopping dan selamat menjalankan ibadah disamping mencari keberkatan di malam 10 terakhir Ramadhan ini..Semoga kita umat islam di berkati dan diampun kan dosa2 yang lalu dari Allah Taala. Amin.. :)


4 SuKe KoMen..:

fathiahRAIHANA : Selamat beribadah..hehehe

gaji x dapat² lagi..so xleh beraya lah tahun nih..huhuhu

ape tk nyer? x smestinyer xda duit tkleh braye? kn kiter nk bermaaf-maafan..bukn nk duit.. :)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More