Sep 11, 2009

Buang Tebiat...(Saya dan Shawl..)


*Jadik tak?..*


*Mcm Best..*


*Testing...Testing..*


*Yealahh..Best..!*


*Seee...saya dan shawl..*

Ahaks!...Biorr Lerrr..nak tunjuk jugekkk.... :P

Excited sebenornyer dpt shawl nie..hehe...belinya pon takde lar maheeL sangat..
tapi ske pakai sebab senang jadikk...hehe..suke suke suke.. :D

13 SuKe KoMen..:

btl la sis. kalau sng jadi..selesa.. rasa nak cari baju yg suma leh pakai dengan baju tu je..sebab xselesa dgn yg susah nk dbentuk tu...kdg2 menimbulkan mood tak seronot..

kalau selesa..confident level tu mninggi2

cantik dan ayu. kekalkan identiti ye

mu bole la pakai gitu..ngan aku mcm xsesuai je..boolaat!huhuhu

ber_uwang : hehe thanks. :)

sarahunny : hehe betul tu sara..hehe..bile sume menjadi kite akan jd lebih confident :)

BULLET : Tq. Insyaallah :)

abang besi : thanks..sampai 3x norr dok send..hehe

oneyani : hehehe..kadang2 mai gop bulat kat muke aku tu biel dop kene pakai.. huhu

sebb lawa sgt..sbb tu komen 3x...hehe,..igtkn nk buat 18x..tp kang tkt kena mrh plk nt..hehe...

abang besi : hehe..apelass..xda nk marah pun..1000,100x pun tkpe...huhu... :D

wahhhhh.....maken menarik nihs...bahya..

syed : apesalahnyer..bergayee skali skaler... :)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More