Aug 5, 2009

AhAkz..Feshionable....

Haa..nielah dikatakan no idea..baju yang digayakan time g kerja dan keluar jalan2 pun nak tunjuk..

hehe...menunjukkan saya tak tahu nak masukkan ape dalam entry kali nie...
blous2 ni saya beli dengan kawan seperjuangan saya semasa training Spikers@Terengganu dulu sehinggalah bekerja di SKALI Sentul, Kuala Lumpur.. Lastly die pencen dulu kemudian di turuti saya..hek2..semua ada kerjaya dan bisness memasing...Alhamdulillah..

so ni lah result nya bila saya borang 3 helai blous from her.. ada juga sesi tawar menawar ditambah lagi pos sendirian berhad angkat sendiri dari empirial house (Consultan Office) dimana tempat Miss Yanie bekerja..so pos nya tiada lah.. rasenyer dah sebulan lebih saya beli baju ni ngna die..heheh baru nak menunjuk *poyo kamu Aja!!*



hehe then yang oren tu saya beli sendiri lah..haaa tengok2 kalah model uuu....hehhe...santek x? santek x? gedikk je kan?
Nak pomote sket, sebenarnya miss yani jual blous2 nie kat blog die, ni haa blog die ElegantWardrobe, so sesape yg suka blous2 yang selesa dan labuh macam blous saya ni bolehla ke blognyer.

oklass..bosan lar..heheh...exam pun tak lama lagi da nie...malas nyer nak study ape kes???

1 SuKe KoMen..:

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More