Jul 1, 2009

Penggantiku bila Tiada.....

Hari ni dah first Of July..wah cepatnyer masa berlalu....beberapa minit lagi dah masuk Second Of July plakkk...humm sekarang ni saya tengah buat assignment *Subjek yang maybe akan fell kan saya* hahaa...tapi saya tawakkal je lah..Hope yang terbaik..

Tengah-tengah buat assignment ni teringat satu lagu baru daripada Ella yang manja-manja gitu, *sangat suka kamuuu... :)* Entah Seminggu dua ni mood saya asik nak dengar lagu dari ella ni jerk..macam kenalah dengan "Jiwa kacau" saya sekarang...huhu

~PUISI HAMBA BY ELLA~

Esok hari...tiada lagi...
suram nya hati utk ku pergi...
meninggalkan bulan dan suria...
itu umpama kamu semua...
diri ini diterpa hiba...
tika fajar berubah senja...Ooo...

c/o
Terima lah puisi hamba...
pengganti ku bila tiada...
sukar untuk ku berkata...
selamat tinggal semua...

Aku ini sering berdoa kepada yang Maha kuasa
agar kita satu semula...
sayang ini bukan masanya...

Sejauh mana aku kembara....
memori ku digalas bersama...
esok hari tiada lagi suramnya hati untuk ku pergi
terima lah...terima lah.. terima lah..

3 SuKe KoMen..:

ohh jgn ckp cmtu..harap2 pass exam tu dgn jayanye hehe :)

chaiyok2!!

same la..skrg mood mls+xde idea... smua bnde jdi tergendala~

sha89 : huhu..thanks pray for me..hope awk pun same..

itu lah bila malas semua kerja jd terhenti seketika..tapi bila rajin keselip mata saja kerja buleh siap.. :)

salam...Are'Ja_(",),

biasa saja Are'Ja..

tq sudi singgah...

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More