Jul 19, 2009

Graduation Day...

Alhamdulillah bertemu kembali...
hehee...ape khabar kawan-kawan blog? ade sihat ka? da makan? da minum? da lawat2 dan jenguk2 blog kawan-kawan lain? meh2 singgah sekejap kat blog saya ni plak ye..jom layan gambar-gambar graduation day saya ni..

Alhamdulillah selamat berkonvo lah saya impian yang di tunggu2 selama 2 tahun ni..akhirnya naik juga ke pentas menerima Scrol *Scrol kosong jek* dari Naib Canselor UDM, Conselor tak dpt hadir..Naib canselor pun jd lah..terutama di depan IBU & AYAH saya yang ingin sangat-sangat tengok anak sulung dia ni dipanggil nama dan naik ke pentas dengan berpakaian Akademik *Jubah Konvo*..

ALhamdulillah semua selamat...walaupun pagi semasa saya dan Hana hampir terbabas di jalan raya (On the Way ke UDM 7.45am) . Kesnya bawak speed dan break tak kira masa dan berlumba dengan kesesakan kereta yang semua bergegas nak ke Majlis Konvo. Ada yang excident kereta yang berlanggar mahal2 plak tu yang saya ingat Lancer, Toyota, dan Honda Accord yg baru tu lagi 2 buah tak ingat may be persona atau gen2..lam 5 buah jugak lah yang terbabas tu. Tapi org2nyer nampak mcm takde pape lah…Budak2 yang nak konvo plak tu.aduhai kecian kamu..hope kamu konvo time tu ye..walaupun tiba lambat lagi dari kami..hek3..lain kali berhati2 lah ye..nak cepat tapi berhati2..*Pandai je nasihat..diri sendiri pun hati2 lah…*

Akhirnya sampai juga kami ke UDM *letis woo parking ujung padang* dah lar memasing pakai heels...humm sesampai jerk kat dewan semua dah beratur nak masuk dewan..huhu...paling lewat lagi tu...cepat2 lar saya dan Hana pakai jubah dan topi sambil buat muka *ToYeR*..tak bersalah langsung kami lewat time tu..kakaka...kecian kat Ina terpaksa tunggu kami, da lar ina datang paling awal, lastly beratur dengan orang lewat sama ngan saya dan hana, kesnya jubah dia ada ngan saya..hek3..sorry bos..

Layan gambar-gambar KOnvo ni..Kenangan terindah walaupun di pentas saya terlelap..hohooo...entah mcm mana mata ni gatal sangat main kenyit2 ngan Naib Canselor tu, Last gambar saya jd tak cantik..aduhaii...jalan bukan main lagi ala *Cat Walk* gitu... apa-apa pun layannn....










Hari graduantion tu, saya rase amat bertuah sangat coz dapat banyak bunga dari IBU&AYAH, Kawan2 OUM dan tak lupa juga from "Him". Thanks banyak-banyak untuk mereka meraikan hari graduat saya pada hari tu. Happy sangat.




Alhamdulillah, CONGRATULATION FOR ALL MY BESTFRIENDS sama-sama kita bersusah, dan sama-sama juga kita bersenang, sama jugalah kita bergembira meraikan Graduation Day nie.. Teramat gembira sebab kita tamat sama-sama tahun 2007.. hek2..Miss U all Always!!
Ina, Ida, Yati and Hana. Good Luck for you all. :)



Gadis-gadis



Me and My Flower...

10 SuKe KoMen..:

ala..nak tgk gmbar atas pentas gak.. :p

tahniah ja....him tu saper??? yg kat skali nie lagi ke yg dlm gmbar tu????

hana : hek3..tunggu lah aku pos kan..ngah kering ni..so tk tau lagi budget brape..sibuk tu pun tak payah ckp las..huhu..sabar ekkk..gmbor ko cunnn...

amy : thanks for wishers..humm...him tu dia lah..huhu..mane2lah klu ada jodoh... :)

konvo kt kusza ya???
me pon g kusaza rituh masa korang konvo..
my sist n my friends konvo skali..
hUu~
congrates neway..
=P

MK : Thanks..hhe

a little less conversation : haah..hehe

♥sAzALOvEwAN♥ : yup kat kusza..hehe...Thanks saza.. congrates for yr sister and yr friends too.. :)

fuhhhh...cun nya..bergoncang iman beb..

tok jie : ehhh jgn goncang iman tu..ikat molek2 ye.. :)

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More