Jul 29, 2009

FLu..

Salam, Hye sahabat Blog sihat tak hari nie? jangan jd macam saya dah 2 minggu batuk baru nak ke Klinik...hehe..kalau dah sakit tekak tu pergi lah jumpa doktor..hehe

huk huk..batuk lar plak...hehe...ini lar die musim2 flu ni menyeksa zahir dan batin..sape cakap tak siksa? dugaan kita di dunia nie...so bersabar lah..Ibu ayah saya pun baru jek lepas baik dari flu ni, skrg berpindah kepada saya dan adik2 plak..huhu Jom Batuk dan selesema beramai2..hehe..

swine flu Pictures, Images and Photos

Mengenai wabak HINI atau lebih sinonim Selesema BaBi. semalam keluar akhbar ada lagi yang meninggal akibat viirus Selesema BaBi nie.menjadikan dalam Malaysia yang negara kecil ini sudah 3 orang yang mati akibat virus ni... Ya Allah dugaan semua tu..So kita yang masih sihat dan tak kena ni berhati-hati lah.. Jaga kebersihan sekitar, diri kita dan sekeliling.

Yang sakit sikit-sikit setakat batuk, selesema dan demam elok berhati-hati..saya pun kena berhati2..batuk saya ni dah 2 minggu tak baik2..baru pergi klinik hari nie..3 jenis ubat doktor bagi..Alhamdulillah takde kaitan ngan Virus tu..Mintak lar dijauhkan...Insyaallah..

Semoga saya, family dan kawan-kawan di luar sana sihat dan dijauhkan dari wabak jangkit berjangkit nie...

Allah turunkan bala ni sebab nak kita Ingat pada NYA dan bermuhasabah diri..Bahawa DIA adalah yang Maha Berkuasa Maha Menjadikan Apa Sahaja di dunia dan diakhirat...

P/s : Entry saya yang lepas mengenai "Serabut" saya rasa biarlah ia berlalu..Insyaallah Allah akan tolong hambanya bila kesusahan..Saya cuma meniti hari-hari agar kehidupan ini lebih baik dari semalam..muhasabah diri itu perlu agar pengalaman yg lepas di jadikan pengajaran untuk hari yang mendatang..

8 SuKe KoMen..:

koh...koh...koh..batuk menyerang lagi..arap byk2 la bersabo ye aja neh...rajin2 makan ubat 2

huhuu..mkn lar ni piya..klu dop koho teruk..huhuu..

blognya keren salam kenal aja ya...thanks

lor.. demam ke?? siannyer...

angah :hehee..cket2 jerk btok jer yh truk..

Saye ni pun dah hampir 3 minggu batuk tp x demam n x seleseme.Harap2 bkn sebab virus tulaa,mgkin sebab musim buah kot,hehe...

itu lah..sekarang ni musim buah duku..semalam dapat 4kg buah duku dari umah kawan..huhu makan aje..batuk jangan tak batuk..hehe

hehe..
best tgk pic budak tuh..
:]]

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More