Jun 14, 2009

Saya Buat sibuk-sibuk...

salam bloggers....

teka ape saya buat? betul ker saya buat sibuk? atau sibuk dengan pakwe? atau sibuk dengan kerja? atau sibuk dengan kawan-kawan? atau sibuk dengan study?

huhu sape nak jawab dipersilakan......

ALhamdulillah..sememangnyer saya tersangat gembira dengan life saya sekarang..Alhamdulillah..tak tahu kenape..BIarlah Rahsia...hehe...mungkin hari ni rezeki saya..esok-esok orang lain plak kan...kite tak tahu semua tu dugaan Allah Taala untuk menguji manusianya..ada baik ada buruk..ada yang indah ade yang tak menarik..semuanya ujian..so hadapi lah dengan tabah, tenang dan penuh bersyukur..moga saya dan kalian di berkati DariNYA..Insyaallah..


abaikan muka saya yg letish tu..

Sibuk tu sememangnya sibuk..sibuk dengan karenah..ape lagi kalau tak karenah bos (hehe ayah kamuu jugaa...) karenah kawan-kawan, karenah keluarga, saudara, sepupu sepapat semua lah...termasuk lah haiwan peliharaan saya iaitu donie, cutie, lidzie, lion and si kecik...humm lagi dengan kehadiran Be Oren saya...lagi lah membuat kan saya bertambah sibuk..hehhe...suke jalan-jalan dan membuatkan saya lagi panjang langkah saya ni untk kemana saya pergi...then berasap lah telinga saya dek kerana di 'blebel' oleh ibu dan ayah...hehe tu lah kuat sangat berjalan....

Saya tak tahulah ape nak cerita dlm entry ni..humm takde ape yang menarik buat masa skrg ni...hehe..cume tentang life saya..maybe anda bosan membacanya..tapi tak mengapa..abaikan sahaja..hehe..

10 SuKe KoMen..:

oiisshhh ajar, letakkan pict ko je..
letak r pict aku jugak..
nampak sikit aku kuar dgn ko..

huhuhu...ni pic zaman bile niee.ni mase lepas study group r..hehe..ko next citer..keke

BOSS NAK BAGI KERJA NIH... KAH..KAH... SALAM MEMBACA SEBENTAR.

Pak Karamu menziarahi anda

Pak Karamu melawat blog anda

sibuk itu sememangnya kehidupan manusia.. org yang tidak sibuk adlah org yang bermaslah..he3..teori pithgoras

Cantik benar... God Bless You...

keramat, hehe...ade gak bermasalah..tapi sibuk tu lah yg melupakan segala masalah...but i'm happy,.,.

best la entry ni..seronok baca,...pic pon comel..hehe

Post a Comment

ApE LaGi, dA jEjAk tu, JgN LupeR tingGaLkan CoMmenT AnDa Ye..TanKiu :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More